Græskar - hvor ?
Fra : J W Nielsen

Dato : 27-09-01 14:50

Hej !
Min søn på 3 år vil ha' et græskar som vi kan skære et ansigt i (og sætte
lys i).
I forhold til Haloween er vi vist lidt tidligt ude, men når sønnen vil
ha'....
Kender I et sted ud i det nordsjællandske, hvor vi kan købe et stort græskar
???

Mvh
Jørgen

Fra : Henny Olesen

Dato : 27-09-01 15:12

J W Nielsen skrev i meddelelsen
<3bb32e6a$0$219$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> [...]
>ha'....
>Kender I et sted ud i det nordsjællandske, hvor vi kan købe et stort

Jeg kørte igår forbi en "kolonihave" på Vinderød Skov (vejen fra Hundested
rundkørslen i Frederiksværk til Liseleje) lige 100 m forbi golfbanen, i
venstre side.

Nico

Fra : Kat

Dato : 27-09-01 21:03

J W Skrev:
> Kender I et sted ud i det nordsjællandske, hvor vi kan købe et
stort græskar
> ???

I OBS! I Slotsarkaderne i Hillerød! Meget store og flotte!
--
/kat
---

Fra : Mikkel N. Rasmussen

Dato : 28-09-01 07:01

I onsdags så jeg nogle rigtig store og flotte græskar i Kvickly Buddinge,
Søborg Hovedgade 219, 39559555 (hvis du vil høre om de stadigvæk har nogen).

De ville være perfekte til at skære ansigt i

mvh Mikkel

Fra : J W Nielsen

Dato : 29-09-01 16:44

Tak for info til jer alle...