Trådningsfejl i Agent?
Fra : Allan Olesen

Dato : 27-09-01 09:55

Her på det sidste er min Agent begyndt at filtre nye og gamle tråde
sammen. Det er en 1.8, så korruptionsproblemerne fra 1.7 er nok ikke
årsagen.

Jeg tråder udelukkende på Message-ID, ikke på Subject. I starten
troede jeg derfor, at nogen var kommet til at bruge samme Message-ID i
to forskellige indlæg i to forskellige tråde. Den teori har jeg nu
fået aflivet ved at gå gennem References og Message-ID i alle indlæg i
to sammenfiltrede tråde.

Seneste eksempel er dk.fritid.bil, hvor en stak indlæg fra tråden
"Biler og fart" (juni 2001) pludselig bliver vist i den nye tråd
"Rep af chassisramme 2CV".

Andre, der oplever noget lignende?

--
Allan Olesen, Lunderskov.

Fra : Svend Olaf Mikkelsen

Dato : 27-09-01 11:01

Allan Olesen <aolesen@post3.tele.dk> wrote:

>Andre, der oplever noget lignende?

Det samme sker her, hvis jeg går på Sunsite og henter alt i gruppen.
En mulig forklaring er at Agent bruger en hash af message-ID.
--
Svend Olaf

Fra : Allan Olesen

Dato : 27-09-01 12:06

svolaf@inet.uni2.dk (Svend Olaf Mikkelsen) wrote:

>En mulig forklaring er at Agent bruger en hash af message-ID.

Det er ikke utænkeligt. Men hvis det f.eks. er en MD5sum, kan man jo
spekulere lidt over, hvor tit det vil ske. Jeg synes, at det sker
ofte.

--
Allan Olesen, Lunderskov.