lige fået pap
Fra : Elbarto

Dato : 27-09-01 01:20

Hejsa ..

jeg har endelig fået mit MC kort godt nok det lille ...men der er oss nok
til mg

nu kommer det så ..jeg skal have en MC at køre på ...klart

har tænkt på en4 takts 175 off roader da jeg ikke egner mig til at have en
hidsig/hurtig MC

men det er jo ikke en "rigtig" mc hvad vil i her i NG foreslå mig at købe
den skal ikke være en ny

da jeg gerne vil have noget at nusse med i de lange vinteraftener

den må ikke være hidsig eller hurtig ...måske noget i retnig af MZ

mvh Erik ElBarto

Fra : Alexander Ørstrøm

Dato : 27-09-01 02:52

Tillykke!!!

Bare det var mig

Alexander

Elbarto <violvej@12mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3bb270bb$0$7279$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Robert

Dato : 27-09-01 07:50

"Elbarto" <violvej@12mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> da jeg gerne vil have noget at nusse med i de lange vinteraftener
>
> den må ikke være hidsig eller hurtig ...måske noget i retnig af MZ

Ok:

Ikke en offroader, men den helt rigtige begyndermaskine.
(min ydmyge mening )
Yamaha Virago 250
Nul problem maskine!! - du kan næppe ødelægge noget
på den motor... øv da, intet at nusse med, udover pudse chrom!
Kæmpe udvalg i brugt, fornuftig prisleje
Kan til nød trække to personer......

Mvh
Robert
VMX1200

Fra : Anneli

Dato : 27-09-01 21:34

Du kan også kigge på Suzuki GZ 250 Marauder, Suzuki GN 250 og TU 250 og
Honda Rebel. Og skal den være lidt større er der Virago 535 og Suzuki LS650
Savage.

Stor hilsen Anneli - og Savage
Ex Suzuki GZ 250 Marauder
www.anneli.subnet.dk

Fra : Elbarto

Dato : 27-09-01 21:52

Har kun pap til lille MC *ss*
..

Fra : Jes Vestervang

Dato : 28-09-01 18:58

> LS650
> >
> Har kun pap til lille MC *ss*
> .
LS'eren er skam til det lille pap, den har kun 31 hk... Og jeg tog endda mit
lille kort på den Det er skam en vældig fin maskine - hvis man er til
den slags Og så har den faktisk noget at have udseendet i, modsat de
andre wannabes
Dunk, dunk, dunk, dunk, dunk, dunk, dunk...

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Elbarto

Dato : 29-09-01 02:16

det skal nødvendigvis ikke sige dunk dunk dunk ....det er nok ikk lige min
stil .
må gerne lyde som en hel hvepsefarm der går amok ....hvis du forstår hvad
jeg mener

Fra : Claus Rittig

Dato : 29-09-01 11:26

> [...]
> stil .
> må gerne lyde som en hel hvepsefarm der går amok ....hvis du forstår hvad

Så bør du også kigge på Yamaha TDR 125 Lightburner, Yamaha DT125R
(off-road), Honda MTX 125 (off-road), de er alle gode motorcykler som lyder
lidt hvepseagtigt. Den helt rigtige hvepse-sound får du med en Yamaha WR 200
R, men den er dyr, kan ikke køres på lille kort, og der er kun 5-6 stykker i
landet.

Rittig

Fra : bwl

Dato : 29-09-01 17:36

> [...]
> stil .
> må gerne lyde som en hel hvepsefarm der går amok ....hvis du forstår hvad
---------------------------------------
Hvepsefarm???
uhhhhh en af vore medlemmer i klubben har en suzuki gsx-r 750 med en
Arrow pot på. jeg skal da lige love for at det er en hvepsefarm. det er det
vildeste jeg nogensinde har hørt for en motorcykel. til vor træf i sommers
var den således på et rullefelt. Fantastisk lyd, men det larmer som en i
h........ ....feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedt))))..kan dog ikke lige huske
hvad den ydede, men en pæn del.
Samtlige folk stof med fingererne i ørerne. hehe sjovt.

Brian W.

" CB900 med laser Racing system" ( for racing use only )

Fra : Jes Vestervang

Dato : 29-09-01 22:06

"bwl" <dustyman41@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
det
> vildeste jeg nogensinde har hørt for en motorcykel.
Hæ! Du har da vist aldrig hørt en gsxr250 med 17000 rpm

--
mvh Jes Vestervang - som egentlig godt kunne tænke sig at høre en fzr250,
som jo først har rødt felt ved 19000 rpm

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 27-09-01 08:17

Tillykke med pappet.

Mon ikke du tænker på en DT175. Det er en 2-takt. Den er ok. Min har gået
ca. 14.000km uden probs. Personligt synes jeg den er langt bedre end en MZ.
Og det er også ved at være svært at få reservedele til nogle MZ'er, men ved
ikke hvor svært det i virkeligheden er, man hører jo så meget

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

Fra : Elbarto

Dato : 27-09-01 11:57

takker

Det er lige netop DT175 jeg har kikket på
tænkte at en offroader er jo forholdsvis let
men ok en Virago kunne da friste
den enste "Chopper" jeg har prøvet er en 1200ccm Harly
som jeg syntes er meget tung at danse med
hvad med viragoen hvor tung er den
at have med at gøre ..den er forhååbentlig lettere at håndtere som en harly
tog pappet på en 250ccm honda ..hvad det var for en ved jeg ikk ..men den
var ikk lige mig

Erik Elbarto

..

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 27-09-01 13:17

Det er sikkert også en god idé og det er en 4 takt (har aldrig prøvet én).
Dog er den noget dyrere.
Et andet problem kan være din højde. Jeg ved ikke hvor høj du er, men jeg
tror ikke der er meget plads til lange ben på Viragoen.

Fra : Elbarto

Dato : 02-10-01 00:27

hej igen og tak for alle de svar jeg fik ..har nu købt en mc
en Aprilla RS125 og den sparker R..
den er splinter ny og køre som en drøm
den er godt nok lidt hidsig ....men det vænner jeg mig nu nok til

Erik ElBarto