Metallica-Hetfield ..?
Fra : Per Madsen

Dato : 27-09-01 01:23

Ok, jeg er vist ikke helt up-to-date... Jeg kunne forstå på en anden
posting, at James Hetfield er i "recovery". Hvad er jeg gået glip af? Har
han været helt ude i tovene,- hvad er der sket?

Per

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 27-09-01 09:49

On Thu, 27 Sep 2001 01:23:04 +0100, Per Madsen
<dsl52828@vip.cybercity.dk> wrote:

>Ok, jeg er vist ikke helt up-to-date... Jeg kunne forstå på en anden
>posting, at James Hetfield er i "recovery". Hvad er jeg gået glip af? Har
>han været helt ude i tovene,- hvad er der sket?

Jeg er på recovery efter heftigt misbrug. Det forlyder endnu ikke
hvornår han er klar igen. De måtte afbryde skabelsen af et,
formodentlig, nyt mesterværk

Morten Bowman Hansen
bowman@stofanet.dk

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 27-09-01 10:11

"Morten Bowman Hansen" <bowman@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Jeg er på recovery efter heftigt misbrug.

Av, god bedring.

/Nikolaj

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 27-09-01 20:23

Nikolaj Borg <nSiPkAoMl@jborg.dk> wrote:

> "Morten Bowman Hansen" <bowman@mail1.stofanet.dk> wrote in message
>
> Av, god bedring.

Yep, lader til at hans hang for Jägermeister, Mælk (og hvad fanden er
det sidste) endelig har fået det bedste af ham. Den officielle statement
oplyser ham, som værende under rehab for alkohol- og andet misbrug.

se evt. http://www.metallica.com/metdotcom/news/2001/july19.html

Jeg må indrømme jeg har mine tvivl om den næste metallica-plade.
Specielt efter Garage Inc. og s&m og TBA-dvd

MVH ANR

"Ohh! A trillion-dollar bill! That's a spicy meatball!"
-Homer Simpson