Elfwood fantasy art
Fra : Stefan D. Jønsson

Dato : 26-09-01 23:12

Tja i mangle på bedre sted at poste, da jeg ikke læser andre grupper.

Er der nogen der ved hvorfor Elfwood Fantasy art Gallery er
lukket/nede, det var den er lå på http://elfwood.lysator.liu.se/
Mange har sikkert været forbi og kigget på den da den er/var et af de
fedeste steder at finde billeder.

Jeg håber den kommer op igen

Mv.
Stefan D. Jønsson

Fra : Rene Kragh Pedersen

Dato : 27-09-01 04:41

"Stefan D. Jønsson" wrote:

> [...]
> lukket/nede, det var den er lå på http://elfwood.lysator.liu.se/
> Mange har sikkert været forbi og kigget på den da den er/var et af de

Det ubekræftede rygte på gaden siger, at den er meget ustabil for tiden,
men jeg har ikke hørt, at den skulle lukkes.

Mvh.
--
René Kragh Pedersen.
It's is not, it isn't ain't, and it's it's, not its, if you mean it

Fra : Wrathchild

Dato : 27-09-01 17:56

Ja, det ser ud til at de er nede.

Sidste gang jeg var forbi var der nogle bemærkninger fra Kooridantoren om at
der havde været nogle problemer medlemmerne i mellem - noget med
ubehageligheder af personilg karakter - fulgt af udsagn om at nu prøvede de
igen og måtte alt blive bedre - måske blev det det ikke ...

--
Wrath
-------------------

Fra : Wrathchild

Dato : 29-09-01 10:28

De har nu en side oppe, der fortæller om et crash - det lader til at de
stadig er i live.

--
Wrath
----------------

Miyamoto Musashi, The Book of Five Elements

Visit the Home of the Wrathchild
http://clausrasmussen.tripod.com/

Fra : Kat

Dato : 07-10-01 20:40

On Thu, 27 Sep 2001 18:56:02 +0200, "Wrathchild" <wrathchild@hippie.dk> wrote:

> [...]
>ubehageligheder af personilg karakter - fulgt af udsagn om at nu prøvede de
>igen og måtte alt blive bedre - måske blev det det ikke ...

Måske, måske ikke... Men Elfwood var faktisk oppe at køre et stykke tid efter, at udsagnet blev givet!

--

-------- http://hjem.get2net.dk/ek/ --------