applet window
Fra : Nikolaj

Dato : 26-09-01 22:34

Jeg har lavet en applet, der åbner en Frame. Er det muligt at denne frame
kan blive ved med at fungere, selvom browseren lukkes?
Alternativt: Kan jeg lave en dialogboks, der popper op og advarer brugeren
om at applet vinduet også lukkes, hvis brugeren forsøger at lukke browseren?

Er der en tredie løsning der er endnu bedre?

Det jeg prøver at lave er en applikation, der ikke behøver at blive
downloaded og installeret, men kan startes direkte fra en browser. Problemet
er så bare at man risikerer at lukke applikationen når man lukker browseren.

Jeg har i applikationen ikke brug for at læse og skrive på harddisken, eller
andre ting som er ulovlige fra en applet.

Tak for hjælpen

Nikolaj

Fra : The MaXx

Dato : 27-09-01 17:11

> Jeg har lavet en applet, der åbner en Frame. Er det muligt at denne frame
> kan blive ved med at fungere, selvom browseren lukkes?

Jeg ved ikke hvordan, men jeg ved det kan lade sig gøre....
Prøv at se www.icq.com/icqwebbie

The MaXx

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 27-09-01 17:21

After I finished the 3 Pan Galactic Gargle Blasters, "The MaXx"
<the_maxx@mail.dk> just offered me, he muttered some weird stuff, and
I had to correct this gibberish:

>Jeg ved ikke hvordan, men jeg ved det kan lade sig gøre....
>Prøv at se www.icq.com/icqwebbie

Så vidt jeg lige kan se, starter den da bare et nyt Internet Explorer
vindue hvori der er en applet?
--
Martin Mouritzen.
The truth is out there! Does anyone know the URL?

Fra : The MaXx

Dato : 27-09-01 22:07

> Så vidt jeg lige kan se, starter den da bare et nyt Internet Explorer
> vindue hvori der er en applet?

Det har du da vist ret i....
Jeg var lidt for hurtig der, da den knap der åbner det nye vindue engang var
appleten, og det troede jeg egentlig stadig den var, men nu bruger den bare
JavaScript til at åbne et nyt vindue med apletten... det er selvfølgelig
også en god løsning.

The MaXx