The Pogues er gendannet
Fra : Jesper Sørensen

Dato : 26-09-01 21:37

Kan andre huske det irske folkrock-band The Pogues? Bladet NME skriver, at
forsangeren, sangskriveren og drukkenbolten Shane MacGowan er tilbage i
gruppen, der nu tager på turné (foreløbig kun i Storbrittanien, men
alligevel...).
MacGowan blev smidt ud af The Pogues for 10 år siden, fordi hans forbrug af
sprut og piller blev for omfattende. Men han nåede blandt andet at skrive
verdenshistoriens bedste julesang "Fairytale Of New York", som han sang
sammen med Kirsty MacColl. (Shane: "I could have been someone". Kirsty:
"Well so could anyone").

Jesper

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 26-09-01 23:19

"Jesper Sørensen" <jesper.soerensen@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> verdenshistoriens bedste julesang "Fairytale Of New York", som han sang
> sammen med Kirsty MacColl. (Shane: "I could have been someone". Kirsty:

Gode Nyheder? Det ved jeg snart ikke. Shane er efterhånden kommet så langt
ud at hans shows ikke er værd at se (har jeg hørt, har desværre aldrig
oplevet et). Han er konstant fuld og gider vist ikke rigtigt at optræde.
Han fortsatte forresten med at lave musik, med Shane McGowan and the
Popes...
Men lad os nu se! Det kan være at han er kommet på det rette spor igen. The
Pogues var intet uden Shane.

Jacob