Skærme
Fijala 3554
Skærmen slukker
Fra : Jens Lund Madsen

Dato : 26-09-01 21:05

Hej Alle

Efter jeg har skiftet mit grafikkort ermin skærm begyndt at slukke/gå i
standby funktion. Det sker når jeg prøver på at spille "dosspil" (bl.a GTA
og Close Combat3), og værst af alt, når jeg prøver på at ændre min
skærmopsætning fra 800*600 (som er max lige nu) til 1024*768, som jeg
egentlig ville foretrække. Er der nogen der har erfaring med sådan et
problem.

Håber i kan hjælpe
Jens

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 01-10-01 08:55

"Jens Lund Madsen" <jenslund@madsen.tf> wrote in message
> [...]
> skærmopsætning fra 800*600 (som er max lige nu) til 1024*768, som jeg
> egentlig ville foretrække. Er der nogen der har erfaring med sådan et

Det sker hvis ikke skærmen kan følge med til de frekvenser dit grafikkort
udsender. Prøv at checke billedfrekvensen i 1024*768 og sammenholde den med
det skærmen kan klare. Andre skærme (eks. min egen) bliver mørk og mærkelig
at se på, når jeg presser den.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen