Andet multimedie
bentjuul 3670
format?
Fra : ]88[.::PunisherOlsen~

Dato : 26-09-01 20:30

Hej

Er der nogle som kender formatet *.wbz? -hvilket proggie (eller endnu bedre
en link henvisning til plugin til Photoshop eller Illustrator)

På forhånd tak

--
|___]88[___|
..::PunisherOlsen::.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-09-01 21:59

Wed, 26 Sep 2001 21:29:38 +0200, skrev "]88[.::PunisherOlsen::."
<]88[PunisherOlsen@Hotmail.com>:

>Er der nogle som kender formatet *.wbz? -hvilket proggie (eller endnu bedre
>en link henvisning til plugin til Photoshop eller Illustrator)

Det skulle være billeder til webshots, så det er ikke sikkert, at
de kan bruges i andre programmer.
<http://www.webshots.com/homepage.html>
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : ]88[.::PunisherOlsen~

Dato : 26-09-01 22:20

Heh, det var faktisk også derinde billedet stammer fra. Håbede bare på at
det var et eller andet sneak format der kunne omgås.

Men tak

--
|___]88[___|
..::PunisherOlsen::.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-09-01 01:02

Wed, 26 Sep 2001 23:20:16 +0200, skrev "]88[.::PunisherOlsen::."
<]88[PunisherOlsen@Hotmail.com>:

>Heh, det var faktisk også derinde billedet stammer fra.

Kan ikke finde noget.

Og det er sikkert et specielt format, for at man ikke skal bruge
billederne til andre ting, men man kan jo altid lave print
screen.

Fra : Robert Nielsen

Dato : 21-10-01 03:11

"]88[.::PunisherOlsen::." <]88[PunisherOlsen@Hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:3bb246ff$0$4795$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> Heh, det var faktisk også derinde billedet stammer fra. Håbede bare på at
> det var et eller andet sneak format der kunne omgås.

Prøv at Webshots wallpaperprogram ned, læg så billedet ind som tapet på dit
skrivebord. Åben c:\windows og find filen webshots.bmp, her er billedet
omformet til bmp og resten er copy og paste.

mvh Robert Nielsen

Fra : ]88[.::PunisherOlsen~

Dato : 21-10-01 18:38

Hejsa

Tak for hjælpen. Jeg omgik dog formatet ved at tage et screenshot af
desktop, og så paste i PS. Men jeg må indrømme at din løsning (*DOH* hvorfor
jeg dog ikke tænkte på det) er både hurtigere og nemmere...så undgår man i
hverfald at skal til at skjule tray og ikoner