Linker stadig forkert ..
Fra : SP

Dato : 26-09-01 18:25

www.testdenneside.subnet.dk

Hrmmmmm .... nu har jeg lavet "Base target" om til _self, men der linkes
stadig forkert. Når jeg klikker på et link åbnes det i hele vinduet, men
skal hun gøre det i "midten". Hvor ligger fejlen?

/SP

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-09-01 18:50

Wed, 26 Sep 2001 19:24:54 +0200, skrev "SP"
<kreativefrosig@mail.dk>:

>Hvor ligger fejlen?

Et eller andet sted i javaapletten, der skal sættes et eller
andet paraname ind et sted.

Ved ikke hvor, da jeg ikke kender scriptet til apletten.

Base target virker ikke på javaapletter.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : jopa

Dato : 26-09-01 18:50

"SP" skrev ..bla
> Hrmmmmm .... nu har jeg lavet "Base target" om til _self, men der linkes
> stadig forkert.

Søren nu må du lære det Du poster forkert, starter nye tråde hele tiden
Den 25/9 starter du en tråd der hedder hvorfor linkes der forkert.
Nu starter du en ny om samme emne. Du skulle have fortsat i den tråd du
tidligere havde startet.

Prøv evt kigge her http://usenet.dk/netikette/quote.html

hej

--
jopa
www.jp-web.dk

Fra : SP

Dato : 26-09-01 19:04

Ups - sorry.... Det er altså ikke for at genere nogen. Sorry...
/SP

Fra : Søren Peter Frøsig

Dato : 27-09-01 08:23

www.testdenneside.subnet.dk

SÅ VIRKER DET, ......... men..............

Prøv at klikke på "profil" og "historien", så går det galt. Man kan godt
læse historien,men når man så forsøger at klikke sig til en anden side går
det galt.

Hvor ligger fejlen???

/SP

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-09-01 14:06

Thu, 27 Sep 2001 09:22:30 +0200, skrev "Søren Peter Frøsig"
<soren@radiovictor.dk>:

>Prøv at klikke på "profil" og "historien", så går det galt.

Det er fordi historien med siden scrollitup.html ligger i en
anden mappe, så på den side skal stien være anderledes.

Jeg kender ikke opbygningen af din side, så du må prøve dig lidt
frem.

<param name="LINK 3-1" value="side 2.htm">

skal måske være
<param name="LINK 3-1" value="../side 2.htm">
vil jeg tro, men det afhænger af, hvor de andre sider ligger, om
der skal et mappenavn.

P.gr.a. at du bruger en javaaplett kan man ikke nå at fange den
korrekte url nede i statusbaren, der er ikke andet en reklame.

Fra : SP

Dato : 28-09-01 08:16

"Problemsideadresse": www.testdenneside.subnet.dk

Lige et spørgsmål til i denne gruppe, inden jeg smider i "ris+ros".

Hvordan laver man fast skriftstørrelse, så det virker i både Explorer,
Netscape og Opera?
Det virker glimrende i IE med "font size: 10pt", men hvad gør man så med
Netscape og Opera?

De venligs hilsner
Søren Peter

www.kreativefrosig.dk
mail@kreativefrosig.dk

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 28-09-01 13:10

Vil virke lige godt (eller skidt) i dem alle. Alle kan sættes til at
"override" det.
Det er et udtryk for dårligt design hvis man prøver at forhindre folk
i at ændre en fontstørrelse til noget de kan læse.