projekt styring
Fra : Peter Jespersen

Dato : 26-09-01 17:52

Hola!

Jeg så at der på et tidspunkt dukkede et native Projekt styrings
program op (Godt nok lidt MS Project agtigt, men bedre end
ingenting).....vist nok lavet af et tysk firma!
Man jeg har været ude af stand til at spore det med diverse
søgemaskiner (Softwhere inklusiv)...

Er der nogen derude i mørket der har en bedre husker end jeg ???

Takker ydmygt på forhånd!!!

Live long and prosper...
Peter Jespersen, Member of Team OS/2 Denmark
flywheel@worldonline.dk
http://www.worldonline.dk/~flywheel/
Awright, hold it...where's the mutant repellant?

Fra : peter volsted

Dato : 26-09-01 18:46

hi

> [...]
> ingenting).....vist nok lavet af et tysk firma!
> Man jeg har været ude af stand til at spore det med diverse

kunne det være: PTime/2 0.80
hvis kan du finde det i biblioteket hos: http://www.commTalk.de/
som i øvrigt kan anbefales.

--
good luck

peter

Fra : Peter Jespersen

Dato : 26-09-01 22:04

On Wed, 26 Sep 2001 19:46:10 +0200, peter volsted wrote:

>hi

>kunne det være: PTime/2 0.80
>hvis kan du finde det i biblioteket hos: http://www.commTalk.de/
>som i øvrigt kan anbefales.

PTime/2....der var den kanont....takker

Live long and prosper...
Peter Jespersen, Member of Team OS/2 Denmark
flywheel@worldonline.dk
http://www.worldonline.dk/~flywheel/
Debugging¾moving bugs. Programming®tting them in.

Fra : Mads Orbesen Troest

Dato : 27-09-01 16:53

On Wed, 26 Sep 2001 17:46:10, peter volsted <pvolsted@image.dk> wrote:

> kunne det være: PTime/2 0.80
> hvis kan du finde det i biblioteket hos: http://www.commTalk.de/
> som i øvrigt kan anbefales.

Og hvis man, som jeg, ikke kan finde den der, så er projektets direkte

... /\/\\ads Orbesen Troest <mads@troest.NEVERMORE.dk>

(Please remove NEVERMORE from address when replying via email...)

Fra : peter volsted

Dato : 28-09-01 00:07

hi

-----

> Og hvis man, som jeg, ikke kan finde den der . . .

jeg har lige kigget efter, den er der også i dag.
har du registreret dig? var du logget in? har du skrevet til Carsten Müller?

> så er projektets direkte URL: . . .

tak, jeg kender det ikke, huskede bare at beskrivelsen svarede til det af PJ
efterlyste

--
good luck

peter

Fra : Peter Jespersen

Dato : 28-09-01 12:58

On Fri, 28 Sep 2001 01:07:18 +0200, peter volsted wrote:

For yderligere at vride det hele et hak.....
PTime er stemple-ind-stempleud fikseret program, hvor man så til
sidst kan evaluere projektdeltagernes tidsmæssige engagement....
men hvilket kun delvist er det jeh leder efter....kender i til
et Projekt Planlægningsprogram (Som fx MS Project, dog helst
fase-orienteret, i ved med mulighed for frembringelse af
Gant-diagrammer og alt det der).....PTime+1-2-3 kan gøre det
sammen, men hvis det allerede findes....

tempus fugit (time flies)