Skærme
Fijala 3554
Samsung 19" SyncMaster 900NF
Fra : Remmen

Dato : 26-09-01 15:37

Hej,

Jeg er pt. den ulykkelige ejer af en 19" LG 915 Flattron+. Ulykkelig da
det er skærm nummer tre jeg er i gang med og der også er fejl på denne
(den skifter mellem den kolde og varme farveindstilling). Min tro på at
en ny LG skærm vil ordne problemet er ikke eksisterende så jeg vil høre
om erfaringer med Samsung 19" SyncMaster 900NF skærme. Både gode og
dårlige da jeg har lidt kig på denne skærm som afløser for min nuværende
rædsel.

Lars

--
www.matrixgames.com <-- Free wargames for download.
www.truecombat.com

Fra : --==JKADK==--

Dato : 26-09-01 17:57

"Remmen" <remmen@mail.dk> wrote in message

> [...]
og
> dårlige da jeg har lidt kig på denne skærm som afløser for min

Jeg har 2 900SL+ .. de fungerer perfekt og kvaliteten er rigeligt
god til mig .. om den så er det til dig skal jeg ikke kunne sige

Fra : Fist of Fury

Dato : 26-09-01 18:15

Kigger også på SL+.
Står billedet godt og er farverne tydelige, i 1600X1280 ved 85 Hz, håber du
har et svar er meget i tvivl om hvilken jeg skal købe.

Hygge

Fra : Tom Hvitved

Dato : 26-09-01 18:37

Hej

Nu skal du jo lige huske på, at 900 SL+ ikke er med fladt billede, som det
er tilfældet med din Flatron 915FT+. Jeg ved ihvertfald at jeg vil have
svært ved at gå tilbage til et ikke-fladt billede efter at have haft en
skærm med fladt billede. Ydermere skal du vide, at 900SL+ har en høj
hyletone ved standby - ved ikke om det vil genere dig, men nu ved du det...

-Tom Hvitved

Fra : Jes Conradsen

Dato : 27-09-01 00:54

Hej

Jeg har subjectet, har et meget flot billede. Jeg er dog nok ikke kræsen da
jeg er gået fra en gammel 15"er, men alligevel synes jeg det er et meget
imponerende billede.

Læs eventuelt mere her:http:
http://www.cadalyst.com/reviews/hardware/1000monitor/sync.htm
eller her : http://www.cadalyst.com/reviews/hardware/0601monitor/