Street Magic
Fra : Dennis Andersen

Dato : 26-09-01 13:32

Hej..

Er her nogle der ved om det giver noget hvis man sætter en cdi boks på en
Street Magic med lovlig cylinder?..
Plomben i udstødningen og skiven er taget så den løber 65.. Hvis det vil
give noget hvor meget giver det så?

Dennis Andersen

Fra : Elbarto

Dato : 27-09-01 01:10

har oss street magic hvor der er monteret en malossi vario og intet andet
er gjort ved den ENU!!
den går ca50 55 på en god dag
ville egentlig oss gerne vide det
evt om det hjælper at montere et "panserværn" som den kaldes
har ladet mig fortælle at hvis den er begrænset i CDIen hvilket SM er til
8000 snoninger
kan den virke fart forøgende ..
nogen der kan bekræfte dette evt fra andre scootere ??

Erik ElBarto
"suzuki street magic .....its magic"

Fra : RpR

Dato : 27-09-01 05:55

> [...]
> 8000 snoninger
> kan den virke fart forøgende ..
> nogen der kan bekræfte dette evt fra andre scootere ??

Det vil den ikke. Du fjerner jo stadigvæk ikke den begrænsning der sidder i
din egen CDI, rent salgs gas.

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Elbarto

Dato : 27-09-01 11:51

oki ....kan man så bare tage en CDI fra en anden scooter
eller er den speciel til hver enkelt ?

Eril ElBarto

Fra : RpR

Dato : 27-09-01 12:26

> oki ....kan man så bare tage en CDI fra en anden scooter
> eller er den speciel til hver enkelt ?

Tilslutningerne er normalt forskellige fra model til model.
Men jeg mener slet ikke Street Magic er begrænset i tændingen anyway?

Fra : Gundersen

Dato : 27-09-01 18:17

Hej Rpr!

> Tilslutningerne er normalt forskellige fra model til model.
> Men jeg mener slet ikke Street Magic er begrænset i tændingen anyway?

Det er den!
Man kan købe en Racer CDI til den i tyskland og england, men de koster
ca. 1000,-

Mvh Emil
--
www.ScooterZone.dk

Fra : RpR

Dato : 27-09-01 19:42

> Det er den!
> Man kan købe en Racer CDI til den i tyskland og england, men de koster
> ca. 1000,-

Der kan man bare se, tror jeg holderm mig til dem jeg kender så =)

Fra : Gundersen

Dato : 27-09-01 20:07

Hej igen

> Der kan man bare se, tror jeg holderm mig til dem jeg kender så =)

Hehe.... Man lære noget hverdag!

Mvh Emil

--
www.ScooterZone.dk