Skabelon med indbygget stylesheet
Fra : Gitte Skovgaard

Dato : 26-09-01 11:02

Jeg har oprettet en skabelon med et indbygget stylesheet, som jeg skal dele
med andre. Jeg har gemt skabelonen sammen med webstedet.

Problemet er, at det tér sig forskelligt fra bruger til bruger.

Når man opretter en side på baggrund af skabelonen, spørger den om at gemme
den integrerede fil (stylesheetet). Her skifter jeg så mappe, så den peger
på den rigtige fil (kan man komme ud over det?). Når jeg gør det på denne
måde, er det ok.

Når min kollega vil gemme en side, der er oprettet på baggrund af
skabelonen, bliver hun slet ikke spurgt om at gemme den integrerede fil, og
derfor følger stylesheetet ikke med.

En helt 3. kollega bliver godt nok spurgt, men f.eks. vandmærket fra
stylesheetet kan ikke ses. I disse tilfælde kan jeg i html-visning se, at
stien til css-filen er anderledes, end i det først nævnte tilfælde.

Kan nogen hjælpe mig?

vh
Gitte Skovgaard