Hvor tit?
Fra : Mike

Dato : 26-09-01 07:56

Hej med jer.
Er der nogen der ved om man kan finde nogen undersøgelser (på
internettet) om hvor tit danske gennemsnitspar har sex. F.ex. hvor tit
et par i 30'erne har sex i gennemsnit.

/Mikael

Fra : Tomas O.

Dato : 26-09-01 08:07

hej Mike din &%¤/&%¤ du skrev:

> Er der nogen der ved om man kan finde nogen undersøgelser (på
> internettet) om hvor tit danske gennemsnitspar har sex. F.ex.
> hvor tit et par i 30'erne har sex i gennemsnit.

Hvor tit.. hmm.. der findes ikke noget gennemsnit der vil give
dig et fornuftigt svar. Nogen er vilde med sex og med hinanden og
gør det måske næsten hver dag, måske fordi de lige har mødt
hinanden eller bare er glade for sex og nogen har kendt hinanden
siden de var 15 og synes egentlig sex er ok, men heller ikke
mere.. de boller måske 1 gang hver 2 måned.. forestil dig at
prøve at lave noget statstik på det. *G*

Det vil give resultatet at danskerne måske boller gennemsnitlig 1
gang hver 10. dag og hvad kan du så bruge det til? Slå din
kæreste/kone oveni hovedet: "se de andre boller mere end os,
eller de boller mindre, så nu gider jeg ikke hver dag."

Glem statistikker når det gælder sex. I følge en gammel statistik
fra 50'erne havde en dansk kernefamilie 2,3 børn. Argh!!!

--
Hilsen Tomas O.
Her er der plads til at skrive en masse lort, som ingen

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 26-09-01 12:50

"Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in message
> hej Mike din &%¤/&%¤ du skrev:
>
> Glem statistikker når det gælder sex. I følge en gammel statistik
> fra 50'erne havde en dansk kernefamilie 2,3 børn. Argh!!!

Den statistik er faktisk ikke så gammel... I 70'erne var det mindre end 2
børn pr. kvinde, men idag er vi oppe på 2,3 børn pr. kvinde igen...

Fra : chokmah

Dato : 26-09-01 15:08

"Mike" skrev d. 26-09-01 07:56 dette indlæg :
> Hej med jer.

HI Mike :)

> Er der nogen der ved om man kan finde nogen undersøgelser (på
> internettet) om hvor tit danske gennemsnitspar har sex. F.ex. hvor tit
> et par i 30'erne har sex i gennemsnit.

nahh ikke lige på nettet menjeg ved undersøgelsen findes et sted og
konklusionen var faktisk at vi havde for ldit sex i danmark og dte var
faktisk et problem fordi det gik ud over livs kvaliteten :)
men det siger well sig selv
MvH
Bo

http://www.kandu.dk/

Fra : Stine Henriksen

Dato : 27-09-01 21:36

ja der er lavet undersøgelser på det, og især de unge varierer fra år til år
mht. hvor meget de elsker. Typisk boller danskere et par gange om ugen.

HENRIK

Og det er bestemt ikke kedeligt at lave sociologiske og sociale
undersøgelser, de bruges til f.eks aids kampagner og præventions kampagner.

Fra : cybs

Dato : 27-09-01 23:05

Stine Henriksen skrev i meddelelsen ...
>ja der er lavet undersøgelser på det, og især de unge
varierer fra år til år
>mht. hvor meget de elsker. Typisk boller danskere et par
gange om ugen.

(-;
Jeg kan huske, at den ene er onsdag ("bettekuen") - men er
den anden ("stuerkuen") fredag eller lørdag? Ak ja - det er
for længe siden, jeg var håndværker.............

susanne

--
New newsgroup formed for people with disabilities on
intimacy and relationships issues. Please ask your news

Fra : Tomas O.

Dato : 28-09-01 01:14

hej cybs din &%¤/&%¤ du skrev:

> (-;
> Jeg kan huske, at den ene er onsdag ("bettekuen") - men er
> den anden ("stuerkuen") fredag eller lørdag? Ak ja - det er
> for længe siden, jeg var håndværker.............

En kvindelig håndværer Dyrkede du så også skurvognssex? Jeg
mener det der med at kyle partnere op på noget fladt og tage hvad
man vil have og så gå omkuld bagefter?

Bare nysgerrig

--
Hilsen Tomas O.
Her er der plads til at skrive en masse lort, som ingen anden
end Thyrbjörk gider forholde sig til. Derfor er den nu tom.
Hans kommentarer er alligevel røvkedelige.

Fra : chokmah

Dato : 28-09-01 12:40

"Tomas O." skrev d. 28-09-01 01:14 dette indlæg :

> En kvindelig håndværer Dyrkede du så også skurvognssex?

jamen jeg tro nok hun er en han sidst hed stina da vist Henrik ?

>Jeg
> mener det der med at kyle partnere op på noget fladt og tage hvad
> man vil have og så gå omkuld bagefter?

tjaa som pølsemager så ???
slår min fanatsi ikke til ?
MvH