Hvorfor linkes der forkert?
Fra : SP

Dato : 25-09-01 22:46

Hejsa ...

SITET ER IKKE FÆRDIGT,men jeg har lige et spørgsmål.
Hvorfor linkes der forkert fra Java-drop-down menuen. Prøv at klikke på
"Forside". Så åbnes siden lige pludselig i hele browseren, i stedet for blot
at opdatere i "rammen". Hvad gør jeg forkert?

/SP

Fra : jopa

Dato : 25-09-01 22:48

"SP" skrev

Hvad gør jeg forkert?

Bla det at du ikke giver os en URL

--
jopa
www.jp-web.dk

Fra : SP

Dato : 25-09-01 22:55

ups... er er adressen...... sorry

www.testdenneside.subnet.dk

Fra : Camilla Scharff

Dato : 25-09-01 23:30

"SP" <kreativefrosig@mail.dk> skrev...
> [...]
blot
> at opdatere i "rammen". Hvad gør jeg forkert?

Tja, i headeren har du basetarget = top...

Mvh. Camilla

Fra : Søren Peter Frøsig

Dato : 26-09-01 07:19

OK, men hvad skal der så stå i stedet for "top" i basetarget? Og hvad gør
jeg, for at "Gæstebogs" linket åbner i et nyt vindue?

/SP

Fra : jopa

Dato : 26-09-01 08:38

"Søren Peter Frøsig" skrev bla..
> OK, men hvad skal der så stå i stedet for "top" i basetarget? Og hvad gør
> jeg, for at "Gæstebogs" linket åbner i et nyt vindue?

Åbne i samme frame _self

Åbne nyt vindue _top

--
jopa
www.jp-web.dk

Fra : Pia Holsting

Dato : 26-09-01 10:35

jopa <j@jp-web.dk> wrote in message
> "Søren Peter Frøsig" skrev bla..
>
> Åbne i samme frame _self
>
> Åbne nyt vindue _top

Åbne nyt vindue(browser) er _blank. _top er åbne i samme browser

Pia Holsting

Fra : jopa

Dato : 26-09-01 12:37

"Pia Holsting" skrev .
> Åbne nyt vindue(browser) er _blank. _top er åbne i samme browser
Korrekt.
Jeg lod mig et øjeblik forvirre af hans spørgsmål :