Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
TV-out på Yuan GeForce-2 MX-400 3!!
Fra : Jakob

Dato : 25-09-01 20:23

Nu har jeg bøvlet hele aftenen med at få det lort til at virke, er der ikke
en her i NG der kan give mig en lille opskrift på hvordan man får det TV-out
til at virke?

Jeg har et Yuan GeForce-2 MX-400 3 kort med TV-out.
Men bruger NVIDIA GeForce2 MX/MX-400 Driver.

Har prøvet de man forskellige indstillinger og koblet tv på S-VHS udgangen
men det virker skú ik.

Hvad gør jeg forkert?

Håber der er nogle der kan hjælpe.

Mvh.

Jakob

Fra : Jakob

Dato : 25-09-01 20:35

Jeg har læst et sted at NVIDIA driver ikke duer når der skal anvendes
TV-out.

Jakob

Jakob <jakob@NOSPAMEsnaps.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9oqlkj$29h4$1@news.cybercity.dk...

Fra : Jens@NEWS

Dato : 25-09-01 22:54

"Jakob" <jakob@NOSPAMEsnaps.dk> wrote in message
> [...]
ikke
> en her i NG der kan give mig en lille opskrift på hvordan man får det

Nvidia's drivere virker fint til mit kort,
har du valgt "Clone" under "device settings" samt valgt TV Pal B / G under
sekundær skærm.

Måske skal du eksperimentere lidt med settings under "video mirror controls"

Håber det hjælper dig lidt.

Vh.
Jens

Fra : Soeren Elsted Hjelho~

Dato : 27-09-01 13:06

Jakob wrote:

> [...]
> Men bruger NVIDIA GeForce2 MX/MX-400 Driver.
>
> Har prøvet de man forskellige indstillinger og koblet tv på S-VHS udgangen

Er du sikker på at dit fjernsyn understørre S-VHS signalet? Hvis ikke er det
ikke sikkert at du får et billede, dog plejer det bare at blive vist i
sort-hvid. Prøv evt at bruge et composite kabel i stedet for.

MVH.
Søren E. Hjelholt