kombucha
Fra : Ulla

Dato : 25-09-01 19:31

Prøv at kikke under kombucha på Jubii, og derefter under Fahlbergs websted!

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 26-09-01 11:27

"Ulla" <ullawein@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv at kikke under kombucha på Jubii, og derefter under Fahlbergs
websted!

Det Kombucha er da noget af et vidundermiddel. Nogle her som har prøvet det?

Joan

Fra : 31918270

Dato : 08-10-01 12:28

http://www.kandu.dk/

Fra : 31918270

Dato : 08-10-01 12:37

> [...]
> websted!
> >

> Det Kombucha er da noget af et vidundermiddel. Nogle her som har

Hej Joan!Ja jeg har prøvet Kombucha svampen, men uden at det hjalp mig.
Jeg lider af psoriasisgigt og drak teen i 4 måneder, resultatet for mit
vedkommende var flere smerter.
Det er jo sikkert meget individuel hvordan det virker fra person til
person.
Jeg fik det anbefalt af en bekendt det havde hjulpet, så hvorfor ikke
prøve.
Hilsen Vibo

http://www.kandu.dk/

Fra : /arcana

Dato : 26-09-01 13:58

"Ulla" <ullawein@mail.tele.dk> wrote in message

> Prøv at kikke under kombucha på Jubii, og derefter under Fahlbergs
websted!

Prøv at holde dine opslag/slet skjulte reklamer i news:dk.opslag, hvor de
hører hjemme.

Læs http://www.usenet.dk

--
/arcana