Nan brød
Fra : Merlin

Dato : 25-09-01 18:34

Er der nogen som ved hvor jeg kan købe indiske nan brød ?

Bor i Jylland.

Hilsen
Steen

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 25-09-01 20:06

"Merlin" <steena@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen som ved hvor jeg kan købe indiske nan brød ?
>
> Bor i Jylland.
>

> Hilsen
> Steen

I Indien vel sagtens.

Jensby

Fra : Neta & Peter

Dato : 26-09-01 07:07

"Merlin" <steena@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen som ved hvor jeg kan købe indiske nan brød ?
>
> Bor i Jylland.

Nu er jeg københawner, men de har dem i ISO i denne uge.

MVH

Peter

Fra : Christian Bech

Dato : 26-09-01 18:50

Neta & Peter <htsewp@hum.ku.dk> wrote:

> "Merlin" <steena@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Nu er jeg københawner, men de har dem i ISO i denne uge.

Er du en ond mand eller blot ubetænksom?

--
"Gott sei dank; er war immer aldeles kaput."
- Hans Peter Holm.

Fra : Neta & Peter

Dato : 27-09-01 07:16

"Christian Bech" <giambattista.vico@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Er du en ond mand eller blot ubetænksom?

Hvad, findes ISO da ikke i vestdanmark?

Fra : Christian Bech

Dato : 27-09-01 11:25

Neta & Peter <htsewp@hum.ku.dk> wrote:

> "Christian Bech" <giambattista.vico@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad, findes ISO da ikke i vestdanmark?

Og vi har heller ingen Irma'er. Til gengæld glæder jeg mig over at vi i
Århus har Danmarks bedste supermarked.

--
Christian

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 27-09-01 11:42

"Christian Bech" <giambattista.vico@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:1f0e1so.1selj0r1axo2tiN%Til gengæld glæder jeg mig over at vi i
> Århus har Danmarks bedste supermarked.

Hvilket?

Jensby

Fra : Christian Bech

Dato : 28-09-01 08:12

Jan Bang Jensby <jensby@mail1.stofanet.dk> wrote:

> "Christian Bech" <giambattista.vico@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> news:1f0e1so.1selj0r1axo2tiN%Til gengæld glæder jeg mig over at vi i
> >

> Hvilket?

Salling Super blev kåret for få måneder siden i forbindelse med en
fødevarekongres og det er virkelig også et godt supermarked. Der er fx
fast en medarbejder tilstede i grøntafdelingen (og i modsætning til
andre butikker her i byen er det ikke en prepubertær teenager, men en
uddannet medarbejder, som kender til frugt og grønt og sorterer dårlige
varer fra!), og som regel er der også to vinekspedienter til stede.
Kassepersonalet er venligt og smilende og der er sjældent kø. Derudover
slår deres slagtererafdeling de fleste slagtere i Århus.

Der er stor tvivl om, om det i det hele taget kan være et
overskudsforetagende eller det i stedet er et prestigeprojekt. Onde
tunger påstår, at det udelukkende eksisterer så fru Salling og
dronningen - når hun er i byen - har et sted at handle.

--
Christian

Fra : René Strøm

Dato : 27-09-01 13:27

snip

> Og vi har heller ingen Irma'er. Til gengæld glæder jeg mig over at vi i
> Århus har Danmarks bedste supermarked.
>

> --
> Christian

Hvor intelligent, så fik du udviklet denne thread til en
øst/vest fejde.

mvh. René

Fra : Christian Bech

Dato : 28-09-01 08:12

René Strøm <renestrom@rasmussen.mail.dk> wrote:

> snip

> Hvor intelligent, så fik du udviklet denne thread til en
> øst/vest fejde.

Men det fik du da heldigvis reddet ved at gøre det til et personangreb
på mig i stedet for.

Hvis man kan se oplægget til en øst/vest-fejde i mit indlæg, så er det
fordi man leder efter en. Hvis man derimod læser bare en smule mellem
linjerne, så burde det være tydeligt, at jeg netop savner standarden fra
ISO og Irma i 'vestlige' supermarkeder, at jeg så tillader mig at glæde
mig over, at vi har et enkelt godt supermarked i Århus, tror jeg, de
fleste vil tilgive mig.

> mvh. René

Nå.

--
"Medmindre en eller anden fed idiot i ulvekostume render rundt og
blokerer udsigten, så er det sgu bedre at se det i fjernsynet."