Innovision=kvalitet ..NOT
Fra : John Bech

Dato : 25-09-01 17:17

Hej

Jeg har idag lige modtaget mit andet innovion tornado gf2 pro 64Mb DDR m.
tvout. Det første jeg fik fungerede fint i ca. 10 min, hvorefter at det
begyndte at stå og flimre op og ned i contrast/brightness. Det
andet.........BIIIIIIIIIPPPPPP...var alt min maskine sagde til det......og
så blev det MEGET varmt over hele undersiden af grafikkort printet (tyder på
kortslutning). Cpuen var faktisk den køligste del på kortet !. Intet billed,
ingen boot, intet kort sagt........Sikke noget L...

Det eneste tornado der er over det kort, er sgu den måde p&t fræser frem
og tilbage imellem mig og jylland med defekte grafikkort !!

I med det gamle tnt2 kort igen, det ved man da hvad er (leadteak). Det skal
dertil siges, at multimedia eksperten som jeg har handlet med, ombyttede det
første uden af blinke! De er venlige og meget imødekommende og hurtig til at
få bragt tingene ud af verden, så jeg kan varmt anbefale at handle der. De
har haft problemer med nogen af innovions gf2mx400 kort, men aldrig med
deres gf2pro kort. De sender sågar et brev med en rma porte betaling, så jeg
ikke skal betale for den 2 gang jeg nu skal til at sende et defekt
grafikkort afsted.

Min maskine er udstyret med et abit BE6II ver 2. bundkort, og jeg har
aldrig haft nogen som helst problemer med noget af det hardware jeg har sat
i den, før disse grafikkort. Så jeg skuler pt lidt over situationen - skal
jeg hæve købet, købe et andet grafikkort eller blot modtage et 3 grafíkkort
fra innovision ? Jeg hælder selv lidt til at hæve købet, da jeg ikke
umiddelbart kan finde nogen som helst form for tillid til et nyt innovision
kort, og selv om det fungerer når det ankommer, gad vide hvor langt tid det
så bliver ved med det i ?

Nogen andre med dårlige (eller gode) erfaringer omkring innovisions
produkter....eller i det hele taget gf2pro kort ?

MVH John Michael Bech

PS jeg kan varmt anbefale multimedia eksperten (www.m-e.dk)! Det virker til
at være en veldrevet forretning.

Fra : Tommy Christensen

Dato : 25-09-01 18:53

Jeg har haft mit tornado 64 kort i 2 uger og kører fejlfrit. Læste
anmeldelsen af kortet i Data Tid og købte derefter. Du må have været meget
uheldig med dit kort. MVH Tommy