Baggrundsfarve på fælles kanter.
Fra : Jørgen Egballe

Dato : 25-09-01 14:37

Jeg er ny med Frontpage men nu er jeg allerede ved at blive sindssyg ! Jeg
er ved at lave et website hvor jeg bruger temaer og fælleskanter, men
problemet er at jeg gerne vil have fælleskanterne i toppen og siden til at
have sort baggrundsfarve medens selve siden har hvid baggrund. Det er nemt
nok at gå ind i top og side html filerne og ændre til <BODY BGCOLOR=black>
eller CSS og sætte baggrund til sort, men _så_bliver_hele_siden_sort !
Hvordan bærer jeg mig ad med at få top og side til at være sort og selve
siden hvid ?
Hjææææælp

Jørgen

Fra : Morten Ellegaard Lar~

Dato : 27-09-01 18:28

"Jørgen Egballe" <egballe@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan bærer jeg mig ad med at få top og side til at være sort og
selve
> siden hvid ?

Uden at have kontrolleret det, tror jeg ikke det kan lade sig gøre
umiddelbart. Men måske kan du indsætte en tabel i top og og side, der
udfylder det hele og så farve dem. Resultatet kan dog godt være lidt
svingende alt efter browser.

--

-ellegaard
www.eid.dk