Den bedste nyhedsreader til Binære grupper
Fra : Steffen V Petersen

Dato : 25-09-01 14:24

Hej Gruppe.

Hvilken reader er den bedste, hvis den kun skal bruges til binære grupper?

--
Venlig hilsen
Steffen V Petersen

Den autodidakte empiriker...

Fra : --==JKADK==--

Dato : 25-09-01 14:28

"Steffen V Petersen" <svp@bonbon.net> wrote in message
> Hej Gruppe.
>
> Hvilken reader er den bedste, hvis den kun skal bruges til binære
grupper?

NewsBin Pro efter min mening .. er vist til at hente som shareware
hos tucows

Regards

Fra : Morten Ovi

Dato : 25-09-01 16:31

Steffen V Petersen wrote in news:dk.edb.internet.software.mail+news:

> Hvilken reader er den bedste, hvis den kun skal bruges til binære
> grupper?

Kommer an på dit krav, hvilket du ikke gør os opmærksom på, men tag
et kig på
http://www.student.dtu.dk/~c991520/xnews/ - især screenshots.

--
Morten Ovi

Fra : *Xray

Dato : 25-09-01 16:58

"Steffen V Petersen" <svp@bonbon.net> skrev i en meddelelse
> Hej Gruppe.
>
> Hvilken reader er den bedste, hvis den kun skal bruges til binære grupper?

Forte Agent 1.8 - helt klart anbefalelsesværdig.

*Xray

Fra : Ivar Madsen

Dato : 26-09-01 05:48

On Tue, 25 Sep 2001 17:58:17 +0200, "*Xray" <mrsmooth@nospam.privat.dk>
wrote:

>Forte Agent 1.8 - helt klart anbefalelsesværdig.

Læg mærke til at det kun er binære grupper den skal bruges til, og der
er den mileskridt ringer end flere ander,,,

--
Ivar Madsen
Der med dette indlæg, repræsentere mig selv, og dem der er enig med mig,,,

Fra : *Xray

Dato : 26-09-01 09:57

"Ivar Madsen" <news-12-04-01@news.milli.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> Læg mærke til at det kun er binære grupper den skal bruges til, og der
> er den mileskridt ringer end flere ander,,,

Det synes jeg ikke. Har prøvet Newsbin Pro, Xnews og flere andre og jeg har altid vendt tilbage til
Agenten. Bruger den udelukkende til at suge binært og den dækker alle de krav jeg stiller.

*Xray

Fra : Ivar Madsen

Dato : 26-09-01 16:21

On Wed, 26 Sep 2001 10:56:54 +0200, "*Xray" <mrsmooth@nospam.privat.dk>
wrote:

>Det synes jeg ikke. Har prøvet Newsbin Pro, Xnews og flere andre og jeg har altid vendt tilbage til
>Agenten. Bruger den udelukkende til at suge binært og den dækker alle de krav jeg stiller.

Har du prøvet BNR?
Men ellers skal du da have lov til at mene at Agent er god til binær,
jeg synes det bare ikke,,,

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-09-01 18:30

Wed, 26 Sep 2001 17:21:14 +0200, skrev Ivar Madsen
<news-12-04-01@news.milli.dk>:

>Har du prøvet BNR?
>Men ellers skal du da have lov til at mene at Agent er god til binær,
>jeg synes det bare ikke,,,

A er bedre end B, bla - bla.

Dette gælder ikke kun dig, men mange andre, hvorfor er A bedst og
hvorfor er B ikke god, hvad har du imod den.

Det ville være mere sagligt og noget man kunne forholde sig til.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 25-09-01 19:15

Steffen V Petersen skrev i

> Hej Gruppe.
>
> Hvilken reader er den bedste, hvis den kun skal bruges til binære
> grupper?

XNews - uden tvivl!

--
Kasper Damkjær - http://www.damkjaer.net

Outlook Express er _ikke_ en newsreader!
http://xnews.3dnews.net

Fra : Tomas O.

Dato : 25-09-01 19:17

hej Steffen V Petersen din &%¤/&%¤ du skrev:

> Hej Gruppe.
>
> Hvilken reader er den bedste, hvis den kun skal bruges til
> binære grupper?

Det er lidt ligesom at ankomme til jorden fra planeten UXDLUKIK
og spørge: hvilken religion er bedst? Det er nemlig et
religionsspørgsmål som de forskellige svar vist også giver dig en
fornemmelse af

Jeg bruget i sin tid at program der hed 'Suck It' som man tastede
navnene på de binære grupper man vile hente fra ind i og så
sugede dne alt ind i mapper på compen navngivet efter
gruppenavnene. Ved ikke om programmet findes endnu. Jeg fandt det
på tucows.com i sin tid.
--
Hilsen Tomas O.
Her er der plads til at skrive en masse lort, som ingen

Fra : Henning Birch

Dato : 26-09-01 19:09

"Steffen V Petersen" <svp@bonbon.net> wrote in

> Hej Gruppe.
>
> Hvilken reader er den bedste, hvis den kun skal bruges til binære
> grupper?

Jeg har i en del år brugt Netscape til news, men var lidt som dig ude efter
en bedre reader. Jeg har to anbefalinger.

Xnews : hvis du vil bruge den både til binært og ikke binært.

SBNews : hvis du KUN vil køre binært. SBNews er en grønthøster som henter
ALT(binært) fra en binær nyhedgruppe. Jeg vil kun anbefale den hvis du har
en god opkobling.

Med Xnews kan du vælge hvilke binære indlæg du vil hente - det kan du ikke
med SBNews.

Imod Xnews taler at det kræver noget tilpasning (læs: DU skal lære noget om
genvejstaster)

Jeg har prøvet Agent - men kunne ikke lide den. (Smag og behag er
forskellig)
--
Henning

Fra : Morten Ovi

Dato : 26-09-01 22:03

Henning Birch wrote in news:dk.edb.internet.software.mail+news :

> Med Xnews kan du vælge hvilke binære indlæg du vil hente - det
> kan du ikke med SBNews.
>
> Imod Xnews taler at det kræver noget tilpasning (læs: DU skal
> lære noget om genvejstaster)

Der er ca. tre:

-Ctrl+E: Send indlæg
-F: Svar på indlæg
-P: Skriv nyt indlæg.

Og de lidt mere fancy:

-Ctrl+M: Forward et indlæg til en emailadresse
-M: Reply til forfatteren af et indlæg pr. email

Siden du (ikke dig Henning) allerede har fundet ud af hvordan man
bruger nyhedsgrupper burde hurdlen ved at gå i gang med Xnews ikke
være uoverkommelig

Hov jeg glemte et par genvejstaster:

-Return
-Space
-Del
-PgUp
-PgDn
-PilOp
-PilNed

--
Morten Ovi

Fra : Henning Birch

Dato : 27-09-01 08:50

Morten Ovi <usenet_september_2001@i386.dk> wrote in

> Hov jeg glemte et par genvejstaster:

Du glemte den allervigtigste ALT-k Den giver en total oversigt over hvilke
genvejstaster der gør hvad. Og jeg synes næsten det er bedre end en hvilken
som helst manual.

--
Henning