lys på rs125
Fra : Lasse Lundberg

Dato : 25-09-01 13:29

I mangel på manual på prilleren, vilel jeg høre om der er nogen der kan
fortælle mig hvordan man stille på forlygten uden at skulle skille hele
maskinen ad.

jeg har set der sidder en skrue i bunden af lygten som peger ind i mod
kronrøret...men den er umuligt at komme til med et skruetrækker .....

er der mulighed for at justere det lange og korte hver for sig ?

Lasse
CBR1000f & Karin & RS125

Fra : Michael K.S.

Dato : 25-09-01 13:45

On Tue, 25 Sep 2001 14:28:57 +0200, "Lasse Lundberg"
<lasse@lundberg-net.dk> wrote:

>I mangel på manual på prilleren

No problem,det kan jeg da godt hjælpe med, kræver bare at du har en
Acrobat reader installeret.

http://www.aprilia.com/intezone/ing/manuals/intefr.htm

Mere specifikt :

http://aprilia.pol.it/rs125/8102530/inglese.pdf

Side 74

-M

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 25-09-01 14:42

Fedt !!!! Mange TAK

Den er lige blevet printet....hmm så havde jeg gættet den rigtige
skrue....så er det jo bare at finde en skruetrækker som er kort nok til at
kunne komme der ind og dreje på l*rtet

Mvh
Lasse
CBR1000f & Karin & RS125

Fra : Michael K.S.

Dato : 25-09-01 18:46

On Tue, 25 Sep 2001 15:42:04 +0200, "Lasse Lundberg"
<lasse@lundberg-net.dk> wrote:

>så er det jo bare at finde en skruetrækker som er kort nok til at
>kunne komme der ind og dreje på l*rtet

Køb en vinkelskruetrækker, f.eks noget lign. dette

http://www.harald-nyborg.dk
( bestilnr. 9212 )

-M