Nye Stafferinger!!
Fra : Sand

Dato : 25-09-01 12:05

Hej,

I forbindelse med at jeg skal have Bol d'Oren omlakeret er jeg på udkig
efter stafferinger til formålet. De nuværende stafferinger er sølvgrå og
pålimet, under klarlakken, og da jeg sådan set har været godt tilfreds
med denne løsning, ville det være kanon, hvis jeg kunne gøre noget
tilsvarende.
Meen jeg mangler lige forbindelsen til disse stafferinger, er der nogle
der kan hjælpe???

Mvh. S@nd
hjelmen....."

Fra : Kom Glad

Dato : 25-09-01 12:29

Hvis du nu søger efter DECAL (staffering på udenbysk) og bol d'or og evt.
lidt mere specifike oplysninger (modelnr o.s.v.) skulle du nok få lidt
resultater op.
Hilsen og Held og lykke med søgningen
Sus

Fra : Michael K.S.

Dato : 25-09-01 13:06

On Tue, 25 Sep 2001 13:04:57 +0200, "Sand" <andpe_96@hotmail.com>
wrote:

>Meen jeg mangler lige forbindelsen til disse stafferinger, er der nogle
>der kan hjælpe???

Her er lidt muligheder :

http://www.netbix.dk/klister.htm
http://www.morgandesigns.com
http://www.stardesign.at/
http://www.tapeworks.com/
http://www.stickemup.com/

-M

Fra : Ole Kristiansen

Dato : 25-09-01 20:35

Prøv www.grafikk-data.com

M.v.h. Ole (der er i gang med tilsvarende projekt)