Hjælp??
Fra : Alex

Dato : 25-09-01 08:53

Hejsa

Jeg har et spørgsmål, som jeg ikke ved, hvor jeg skal stille, da jeg ikke
umiddelbart kan finde en egnet nyhedsgruppe. Da jeg tidligere har stillet
spørgsmål omkring fest og mad her, prøver jeg også lige med følgende:

Jeg skal have en annonce i avisen med indbydelse til 30-års fødselsdag. Det
skal være en af de korte i stil med "I anledning ..... vil det glæde mig
......". Men det lyder sgu' for kedeligt, og derfor er jeg på jagt efter
alternative/morsomme idéer til, hvordan sådan en annonce kunne udformes.

Hvis i har gode idéer eller kender nogle steder på nettet, takker jeg hermed
på forhånd!

AJ

Fra : esther

Dato : 25-09-01 13:19

> Hvis i har gode idéer eller kender nogle steder på nettet, takker jeg hermed
> på forhånd!
>
> AJ

hej, det "nemmeste" du kan gøre for at gøre det sjovt/anderledes er at
bruge noget der ikke er en invitation som forlæg for din invitation.
det lyder kryptisk, men meningen er go nok:

1) du laver en annonce der ligner en "giv mig et godt hjem" annonce fra
en dyreværnsforening. du laver naturligvis overskriften om til "giv mig
en god fest" eller lignende. det er nok vigtigt med et billede af dig
selv - gerne et hvor du ligner en bedende hundehvalp med store våde
øjne.

2) eller du laver invitationen som en biografannonce og laver titlen
lidt om så den passer til din situation. "Borte med Festen" (ups, du
finder nok på noget bedre)

eller noget helt tredje.; som en valgannonce, en annonce fra det lokale
møbelhus, det lokale supermarked "Ugens festtilbud", du kan osse
overveje at lave det som en kontaktannonce, men jeg ved ikke hvor
interesseret du er i henvendelser fra de lokale kærlighedshungrende
uafhentede kvinder.
god fest. esther

Fra : Bjerg

Dato : 27-09-01 07:27

Hej
Du kunne lave en efterlysning.
"Dusør gives:
Jeg efterlyser gæster til d.d.
De er festklædte og færdes i højt humør, flere ses bærende på store pakker
indpakket i gavepapir.
Hjælp mig venligst med at finde disse gæster. De skal indfinde sig på
Festvej 24 klokken hvor dusøren uddeles.
Hilsen Alex"
Det er vigtigt at du har en dusør til dem der henvender sig f.eks.
velkomstdrink eller et gavekort på en opvask.
Hilsen Lene