Hvidvare billigst ??
Fra : Mikkel Olsen

Dato : 25-09-01 08:07

Hvor finder jeg en side (som edbpriser), der fortæller hvor hårde hvidvare
er billigst ??

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 25-09-01 09:45

"Mikkel Olsen" <Henning-legaard@wanadoo.dk> wrote in message
> Hvor finder jeg en side (som edbpriser), der fortæller hvor hårde hvidvare
> er billigst ??

ved at opbyde maximum fantasi, kunne man jo f. eks. prøve at skrive
www.hvidevarepriser.dk

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Mikkel Olsen

Dato : 25-09-01 09:50

> ved at opbyde maximum fantasi, kunne man jo f. eks. prøve at skrive
> www.hvidevarepriser.dk

hmmm, sjovt nok har jeg været der, men jeg kan IKKE finde noget om ovne (det
er det jeg søger) !!! så dettttt

Fra : J W Nielsen

Dato : 25-09-01 10:35

Hej Mikkel !
Prøv denne her:

http://dk.pricerunner.com/Home.jsp

Mvh
Jørgen

Fra : iver

Dato : 25-09-01 17:10

Hej.

Ikke at jeg skal reklamere men www.el-stroem.dk har vist nogle ret gode
priser.

Hilsen Iver

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 25-09-01 19:18

Mikkel Olsen wrote:

> Hvor finder jeg en side (som edbpriser), der fortæller hvor hårde hvidvare
> er billigst ??

Lige en kommentar til priser:

Du må aldrig tro på listepriser.
I denne underlige branche - hvidevarer - kan man altid få mindst 25% rabat
bare ved at spørge en enkelt gang.

Så du spilder din tid ved at søge efter billigste "listepris", medmindre du
spørger direkte.
(Jeg har dog ingen erfaring med priser via Internet)

Mvh. Jørgen

Fra : Rasmussen

Dato : 02-10-01 17:36

Jeg synes Wasco hos Harald Nyborg eller Dalles bolighus har de gode
hvidevare, dem benytter vi meget til. De er gode nok