Maling af dør med knaster
Fra : Jesper Pedersen

Dato : 25-09-01 08:03

Hej derude

For et års tid siden satte jeg nye døre køkken, og de skulles selvfølgelig
males så inde jeg gav dem grunder fik alle knaster en omgang Schell Lak så
der ikke trak harpiks ud:
Nu ser jeg til min rædsel at knasterne er begyndt at trænge igennem
alligevel!!!!

Nu spørger jeg så alle de kloge som sidder rundt omkring. Hvad er der gået
galt ??? Og hvad skal jeg gøre inden jeg maler dem en gang mere ??

Mvh.
Jesper

Fra : jso

Dato : 25-09-01 14:48

Hvad mener du med at knasterne trænger igennem, kommer de frem som en
forhøjning, eller bliver de gule.

Knaster kravler sommetider frem og så er der ikke andet at gøre end at slibe
den ned og give schellak igen
Bliver de gule har du nok ikke smurt nok på. og du må gøre det om igen,
gerne i en omkreds som er bob så stor som knasten

Hilsen
Jørgen