Effekt maling til væg ??
Fra : Afroman

Dato : 24-09-01 23:33

Man kan ved Flugger købe en maling til møbler så de kan få revner og se
gamle ud, kan man også bruge det til en væg ???

Kim

Fra : J.L.

Dato : 25-09-01 19:09

Nej ikke det samme , men du kan få Lasur til vægge i stedet også hos
Flügger.

Fra : Afroman

Dato : 25-09-01 22:13

Det har jeg også brugt nogle steder , b.la. til maling med svamp... Men det
er den revne effect jeg gerne vil have på vægen ?? Men kan man få dette ??

Kim

Fra : Rengøringsassistente~

Dato : 25-09-01 23:03

> Det har jeg også brugt nogle steder , b.la. til maling med svamp...
Men det
> er den revne effect jeg gerne vil have på vægen ?? Men kan man få
dette ??

Prøv en forhammer )

--
mvh. Niels