Gode ideer til dekorering af skråvægge...
Fra : Afroman

Dato : 24-09-01 23:32

Er der nogle der har nogle gode ideer til hvad jeg kan dekorere mine
skråvægge med...??

Kan jeg købe nogle beslag så man kan hænge billeder op ???

Søger simpelt hen gode ideer. Alle ideer er velkommne..

Venligst Kim

Fra : Astrid nielsen

Dato : 27-09-01 20:53

Så vidt jeg husker havde Leth på et tidspunkt et råd til ophængning af
billeder på skråvæg. Prøv at søge på DR-hjemmesiden

Venlig hilsen
Astrid Vest

Afroman <Kim@Afro.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9oobt6$1ibo$1@news.cybercity.dk...

Fra : Afroman

Dato : 28-09-01 21:17

Mange tak for svaret , der var noget , men jeg skal vist lige forbi et
byggemarkede og have fat i det forskellige !!! Her er hvor der står noget om
emnet. http://www.dr.dk/leth/raad/indbo.htm

Mange tak !!

Venligst Kim