Overfræsning
Fra : Kaj E. Sørensen

Dato : 24-09-01 22:33

Hej i Gruppen.

Kan nogen anbefale mig litteratur om fræsning med håndoverfræsning?

Venligst
Kaj

Fra : per

Dato : 25-09-01 06:06

On Mon, 24 Sep 2001 23:32:53 +0200, "Kaj E. Sørensen"
<ka-ka@mail.tele.dk> wrote:

>Hej i Gruppen.
>
>Kan nogen anbefale mig litteratur om fræsning med håndoverfræsning?

Nej men hvis du hører om noget må du godt skrive tilbage.

Jeg har en smule fra teknisk skole, men det er kun hvordan man laver
skabeloner. (det er sku svært.)

Når jeg skal have lavet skabeloner, plejer jeg at få andre snedker til
at lave den.

/Per Hansen

icq 8212837

Fra : Robert Piil

Dato : 23-10-01 20:29

<ka-ka@mail.tele.dk> wrote:

>Hej i Gruppen.
>
>Kan nogen anbefale mig litteratur om fræsning med håndoverfræsning?

Fandt du noget? I så fald er jeg også meget interesseret.

Hvad hedder en (over-)fræser på engelsk, der må da findes noget på
nettet.

Robert Piil
http://rpiil.dk

Fra : Kaj E. Sørensen

Dato : 23-10-01 22:14

Robert Piil <piil@nospam.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9r4gai$5a4$1@egon.worldonline.dk...

Fra : John Ingversen

Dato : 24-10-01 16:30

Jeg tror den hedder "router"
John
Kaj E. Sørensen <ka-ka@mail.tele.dk> skrev i en

Fra : Robert Piil

Dato : 24-10-01 23:46

On Wed, 24 Oct 2001 16:29:31 +0100, "John Ingversen"
<enghuset@post9.tele.dk> wrote:

>Jeg tror den hedder "router"

Bosch's engelske side giver dig ret. Fræsning hedder så "Routing",
hvilket gør det temmelig svært at finde relevant information på
nettet, da der bliver "forurenet" kraftigt af hits på netværksroutere.

Prøver alligevel, og vender tilbage her, hvis jeg falder over noget
interessant.

Robert Piil
http://rpiil.dk

Fra : Rengøringsassistente~

Dato : 25-10-01 00:28

"Robert Piil" <piil@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> nettet, da der bliver "forurenet" kraftigt af hits på netværksroutere.
>
> Prøver alligevel, og vender tilbage her, hvis jeg falder over noget

Tilføj nogle flere søgeord som har med arbejdet at gøre, såsom wood el.
trim

--
mvh. Niels
http://steg.dk - http://www.musefaelde.dk

Fra : Aksel

Dato : 28-10-01 22:10

Hvis du vil søge efter router så prøv denne søgemaskine http://vivisimo.com/
den deler de fundne links op i grupper , heriblandt tools, router bits,
woodworking.
jeg har ofte fundet det rigtige link med denne

Hilsen Aksel

Fra : Robert Piil

Dato : 25-10-01 00:24

On Thu, 25 Oct 2001 00:45:38 +0200, Robert Piil <piil@nospam.dk>
wrote:

>Prøver alligevel, og vender tilbage her, hvis jeg falder over noget
>interessant.

Der er da en smule inspiration, og lidt billeder her:
http://woodshopdemos.com/menu2.htm

Her er der lidt tips og tricks:
http://www.woodworkingtips.com/woodtips/index.html

og lidt flere links nederst på denne side:
http://www.wannalearn.com/Crafts_and_Hobbies/Woodworking/

alt sammen på engelsk.

Robert Piil
http://rpiil.dk

Fra : Robert Piil

Dato : 25-10-01 00:27

wrote:

>Bosch's engelske side giver dig ret. Fræsning hedder så "Routing",
>hvilket gør det temmelig svært at finde relevant information på
>nettet, da der bliver "forurenet" kraftigt af hits på netværksroutere.

En overfræser hedder vist en "plunge router".

Robert Piil
http://rpiil.dk

Fra : John Ingversen

Dato : 27-10-01 14:55

Prøv også at se i nyhedsgruppen: rec.woodworking
John