Live fra Roskilde
Fra : Rasmus

Dato : 24-09-01 22:16

Hej,

Er der nogle der har live optagelser, fra Roskilde festivalen. jeg er serlig
interaseret i Niel Young, The Hellacopters, Tool, Bob Dylan og Sort Sol
konceterne, stort set alt har interresse.

Jeg ved ikke hvor meget DR har sendt på P3 i år, men de plejer da at sende
en del af dem.
Det ville være fedt, hvis der skulle være en, som har optaget et eller andet
der fra, og lige frem også ville sælge en kopi.

Mvh. Ramsus

Fra : Kristian V. Jensen

Dato : 25-09-01 15:15

Hejsa

Jeg har noget Tim C. unplugged og et interview med Kashmir...
Jeg har også lidt manic unplugged fra MF..

Men koncerterne bliver jo sendt gennem hele året på p3 i programmet p3
live...
Hold øje med programmet...

Bedste hilsner
Kristian V. Jensen
Vestergaardj@mail.tele.dk
Flower power: 114636491

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 25-09-01 15:28

"Kristian V. Jensen" <vestergaardj@mail.tele.dk> wrote in message

> Jeg har noget Tim C. unplugged og et interview med Kashmir...
> Jeg har også lidt manic unplugged fra MF..

Jeg har lidt af hvert fra P3's livetelt samt live. De største (MB-mæssigt)
er Freestylers, King Kahn, samt Wyclef Jean. Intet af det er videre
interessant IMØ. Til gengæld er der en vis charme over Red Warszava
unplugged - særligt "i aften er det rygeraften".

/Nikolaj

Fra : Michael Petersen

Dato : 25-09-01 22:40

har du noget med King Kahn på Mp3? Jeg er hammer interesseret.

Jeg så dem ved et tilfælde og var meget overrasket (positivt !) Jeg har
prøvet at fortælle nogle af mine venner om det men det ersvært at beskrive.

evt noget til download fra dk.binaer.musik eller lign.

Michael

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 27-09-01 23:07

"Michael Petersen" <mcp_dk@ofir.dk> wrote in message
> har du noget med King Kahn på Mp3? Jeg er hammer interesseret.

Jeg har sendt en mail til dig på ovenståend adresse. Jeg håber, at du har
modtaget den.

/Nikolaj

Fra : peet_dk

Dato : 25-09-01 16:15

de plejer at gen udsende koncert fra RF løbende igennem året på P3. Så hold
øje, jeg ved dog ikke hvilken bands de fik i kassen i år.

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 25-09-01 16:18

"peet_dk" <peet_dk@nospam.dk> wrote in message
> de plejer at gen udsende koncert fra RF løbende igennem året på P3. Så
hold
> øje, jeg ved dog ikke hvilken bands de fik i kassen i år.

Sakset fra http://dr.dk/p3/p3live:

"Sædvanen tro har P3 Live og de 3 nordiske radioer fra Finland, Norge og
Sverige, optaget en masse gode koncerter på både Roskilde og Midtfyns
Festivalen. Monstermix er så stille begyndt at sende er par af de
elektroniske vidundere fra Roskilde. De øvrige koncerter vil blive sendt i
løbet af de kommende måneder.
Tilmeld dig P3 Live's Mail Service og bliv automatisk opdateret på, hvornår
vi sender koncerterne. "

/Nikolaj

Fra : Kristian V. Jensen

Dato : 26-09-01 12:42

Hejsa..

Jeg VED at de bla. sender en hel live koncert med Kashmir fra MF i år....

Altså i p3 live...

Bedste hilsner
Kristian V. Jensen
Vestergaardj@mail.tele.dk
Flower power: 114636491

Fra : Rasmus

Dato : 30-09-01 22:45

Hej,

jeg takker for alle svarene,
Det ver en god ide' det med nyhedspost fra p3 live, det var jeg ikke klar
over at de udsændte.

Mvh. Rasmus

Kristian V. Jensen <vestergaardj@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3bb1bf5a$0$211$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...