Flydende grafik i en Applet
Fra : Thomas Møller

Dato : 24-09-01 21:33

Er der nogen der kan hjælpe med et eksempel på hvordan følgende kan
implementeres.

Jeg har en Applet. På denne skal der tegnes to bat og en bold. Indtlil
videre er disse simple kasser der kan tegnes med drawRect() metoden i
Graphics objektet.

- Det ene bat kan flyttes vha. musen.
- Det andet bat samt bolden, flyttes vha. koordinater der bliver sendt fra
en server.

Hvordan får jeg tegnet de tre ting på Appletten, så det virker som flydende
animation? Jeg har overvejet at oprette en tråd der renderer billedet, som
derefter kan tegnes på appletten, men hvordan får jeg det implementeret i
praksis?

På forhånd mange tak,
Thomas Møller