tilfældig eller. ny
Fra : Børge Højlund Jensen~

Dato : 24-09-01 21:03

Jeg beder om tilgivelse for at være FOR hurtigt ude
med en information, der viser sig at være usand.

Jeg tænker på informationen om et flynummer, der, når det
blev læst med skrifttypen Wingdings, fremstod i tegn som en
flyvemaskine, to bygninger, et dødningehoved og en Davids-
stjerne.

Problemet er, at flynummeret, der skulle have været num-
meret på et af de fly, der ramte World Trade Center, er
FORKERT, hvilket jeg selvfølgelig burde have undersøgt,
inden jeg sendte informationen ud. Men min kilde var så
troværdig, at jeg sendte informationen ud uden at checke.
Det var forkert. Undskyld!

At dette sammentræf KUNNE have været rigtigt, var dog
inden for rækkevidde. For Hebræerne 1:1 fortæller os,
at Gud mange gange og på MANGE MÅDER Har talt -
og stadig gør det. Derfor kunne Herren meget vel på denne
måde have mindet os om, at dette drejer sig OGSÅ om Israel.

Men det var en fuser. Dog er der ingen tvivl om, at Davids-
stjernen i aller højeste grad hænger sammen med terroren
mod World Trade Center.
Muligvis ser Vestens ledere det ikke. Men i de mange inter-
views med muslimske ledere, jeg har hørt, går der en rød tråd
gennem dem alle: Dette drejer sig om Israel og Jerusalem.
Islam vil aldrig tillade jøderne at sidde på de hellige steder
i Jerusalem.
Dette er en del af kampen for "Palæstinas" befrielse, som de
kalder Israel. Dette er en advarsel til alle, der støtter Israel.
Sådan lyder tonen fra muslimske ledere verden over.

--
Med Kærlig hilsen fra Børge Højlund Jensen i Viborg.
se ind på http://www.nydheder.subnet.dk/ og se www.oplevjesus.dk

Fra : kjaer

Dato : 24-09-01 23:52

"Børge Højlund Jensen fra Viborg" <bhj@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse news:3baf9167$0$256$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> og stadig gør det. Derfor kunne Herren meget vel på denne
> måde have mindet os om, at dette drejer sig OGSÅ om Israel.

Hvorfor vil du gøre kristendom til det rene hokus-pokus. Hvis gud taler til dig gennem en computer, så kommer der nok en e-mail

Fra : Esben

Dato : 25-09-01 11:01

kjaer fik mig til at falde ned af stolen med følgende

Med "I love you" i titlen?

--
Venlig hilsen

Esben

"Det eneste alternativ til sameksistens er samødelæggelse."
Nehru