Geforce2 Pro... Asus Vs. Palit Microsystem~
Fra : Klaus G.

Dato : 24-09-01 20:02

www.edbpriser.dk koster en Palit Microsystems GeForce2 Pro TV-Out 1299kr.
og en Asus AGP-V7700 GeForce2 Pro TV-Out 1691kr. Kan det betale sig at købe
Asus, eller er der ingenforskel på de 2 kort?

Lige en ting mere. Er der nogen synlig forskel på Tv-Out på de forskellige
GeForce2 kort?

--
Klaus G.

Klaus_godt@hotmail.com

Fra : Søren 'Mufoxe' Lund ~

Dato : 30-09-01 10:30

In article <0rLr7.5052$t8.373772@news010.worldonline.dk>,
klaus_godt@hotmail.com says...
> På www.edbpriser.dk koster en Palit Microsystems GeForce2 Pro TV-Out 1299kr.
> og en Asus AGP-V7700 GeForce2 Pro TV-Out 1691kr. Kan det betale sig at købe
> Asus, eller er der ingenforskel på de 2 kort?

Køb det billigere kort. Begge kort er jo nærmest identiske, da de jo er bygget
over samme chipset.

> Lige en ting mere. Er der nogen synlig forskel på Tv-Out på de forskellige
> GeForce2 kort?

Jeg har set tre typer TV-out. 1) Composite, som alle fjernsyn kan "forstå". 2)
S-VHS 4-bens stik (ingen audio så vidt jeg kan forstå). 3) S-VHS 6-bens stik
(med audio - igen er jeg ikke helt sikker på forskellen).

4-bens stikket er det, du normalt finder, hvis du får at vide at dit TV er
udstyret med S-VHS.

--
/Søren

Husk, Google er din ven :)