En usædvanlig kristen
Fra : Marina Norling Jørge~

Dato : 24-09-01 19:29

Har I lyst til at læse om en usædvanlig måde at leve sit kristenliv på, vil
jeg anbefale denne uges Familie Journal.

Min mor er på forsiden og inde i bladet med en fin artikel.

Emnet kristne og fattigdom, har tit været på bane her i gruppen, og her er
et eksempel på en kvinde som ikke nøjes med teorien...

Venlig hilsen
Marina

Fra : Live4Him

Dato : 24-09-01 21:13

"Marina Norling Jørgensen" <marina-n@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Har I lyst til at læse om en usædvanlig måde at leve sit kristenliv på,
vil
> jeg anbefale denne uges Familie Journal.
>
> Min mor er på forsiden og inde i bladet med en fin artikel.
~~~~~~~~~~~~~~
Det lyder spændende - hvilken ugedag udkommer familie journalen ?

jørgen.

Fra : Marina Norling Jørge~

Dato : 25-09-01 16:32

Live4Him <brothers_bisp@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3baf93d0$0$80817$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> [...]
> vil

> Det lyder spændende - hvilken ugedag udkommer familie journalen ?

Jeg fandt det i en kiosk i går - jeg tror det ligger der indtil søndag

Fra : Live4Him

Dato : 25-09-01 16:37

> Jeg fandt det i en kiosk i går - jeg tror det ligger der indtil søndag
Har læst artiklen i dag. Rimeligt fedt det din mor gør.

jørgen.