MZ værksted
Fra : Simon Jensen

Dato : 24-09-01 19:13

Hej med jer.
Da jeg er ved at finde vintercyklen frem , så vil jeg høre om der skulle
være nogle der kan anbefale et værksted omkring Københavnsområdet eller
endnu bedre i nærheden af Rødovre, der er gode til at lave MZ.

Simon Jensen

ETZ 125 Vinter

GS 500 Sommer

2610 Rødovre DK.

Fra : Moller

Dato : 24-09-01 19:45

"Simon Jensen" <oz1ihb@image.dk> wrote in message
> [...]
> være nogle der kan anbefale et værksted omkring Københavnsområdet eller
> endnu bedre i nærheden af Rødovre, der er gode til at lave MZ.

*GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG* ja ja....

Nå, men efter at ha været turen rundt selv, så vil jeg sige du skal køre
den til Dansk Motor Compagni.

men men, hva skal du ha den til værksted for ??? der er da intet på den
som du ikke selv kan fikse :)

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251
Suzuki GT-380 til salg

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 24-09-01 20:00

> men men, hva skal du ha den til værksted for ??? der er da intet på
den
> som du ikke selv kan fikse :)
>
> VH
> Lars Molnit

Når han har haft den 3 måneder kender han al indmaden, og kan lave den i
halvmørke.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Simon Jensen

Dato : 24-09-01 21:08

Ha, den er sku go` med jer.
En dåseåbner og måske en lighter

Jeg ved sku heller ikke om den kommer så langt men jeg er enormt
tidspresset, så det kan være rent undtagelsesvis at det bliver løsningen.
Jeg har ellers munteret mig en del med den og det svage elsystem samt div.
slidte kabler.

Denne gang smider den bremsevæske og det var sku ellers noget af en
overraskelse at der overhovedet ikke var nogen bremsevirkning , grebet gik
bare i bund, klik !!!.
Nå, - godt man kan bringe en MZ til standsning med nedgearing og bagbremse -
ring ding ring crash bang

Jeg prøver lige forslaget af.

Tak.

Fra : moller

Dato : 25-09-01 10:11

> Jeg ved sku heller ikke om den kommer så langt men jeg er enormt
> tidspresset, så det kan være rent undtagelsesvis at det bliver løsningen.

Er selv under tidspress... men med de priser de tager for at kigge på en
MZ... uh uh, nej jeg tager det offentlige indtil :)

> Jeg har ellers munteret mig en del med den og det svage elsystem samt div.
> slidte kabler.

Skift dem... er din oliepumpe + kabu stillet ok, så er det stensikkert
at dine problemer ligger i El-delen.

> Denne gang smider den bremsevæske og det var sku ellers noget af en
> overraskelse at der overhovedet ikke var nogen bremsevirkning , grebet gik
> bare i bund, klik !!!.

Wauv.... hvor på den gør den det ??? nå men delen til bremsen er ikke så
dyre (bortset fra skiven)

> Nå, - godt man kan bringe en MZ til standsning med nedgearing og
bagbremse -
> ring ding ring crash bang

Yepsen... og den kan snildt starte i 3-4 gear :) hvis de første er i
stykker *GGG*

> Jeg prøver lige forslaget af.

Jeg bor i Albertslund hvis du skal ha hjælp :)

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251