Mandrillen på DVD?
Fra : JSMadsen

Dato : 24-09-01 17:28

Metronome overvejer om det skal ske eller ej:
http://dvd.mandril.dk/

--
/JONAS
http://www.dvd-basen.dk/ - links til 40.000+ DVD anmeldelser!

Fra : Jacob W. Jensen

Dato : 24-09-01 18:30

"JSMadsen" <JS@09-2001.madsen.as> skrev i en meddelelse
> Metronome overvejer om det skal ske eller ej:

Det er så vidt jeg ved snarere et spørgsmål om tid.

> http://dvd.mandril.dk/

og mandril@metronome.dk , hvis man har kommentarer
til projektet.

Fra : Ravn

Dato : 24-09-01 19:03

> Metronome overvejer om det skal ske eller ej:
> http://dvd.mandril.dk/

Du kunne være det største hvis de alle sammen kom ud på DVD !

--
/Ravn
ICQ # 29515352

Fra : Kasper

Dato : 25-09-01 07:38

On Mon, 24 Sep 2001 20:03:06 +0200, Ravn ("Ravn"
<wannabeNOSPAM@cool.dk>) wrote:

>Du kunne være det største hvis de alle sammen kom ud på DVD !

w00t! Ja, det ville være for fedt. Hvor mange skiver ville de komme
til at fylde, sådan ca.?

--
Kasper

E-mail: rbb at rocketmail.com

Fra : Los

Dato : 25-09-01 09:27

"Kasper" <nospam@for.me> wrote in
> w00t! Ja, det ville være for fedt. Hvor mange skiver ville de komme
> til at fylde, sådan ca.?

For nu at svare i den rette ånd: et sted mellem ½ og antallet af svedperler
på Claus Elgaards fine, fine hud.

Morten

Fra : Christian Schmidt

Dato : 25-09-01 09:46

Los wrote:

> "Kasper" <nospam@for.me> wrote in
>
> For nu at svare i den rette ånd: et sted mellem ½ og antallet af svedperler
> på Claus Elgaards fine, fine hud.

Ved du hvad - det synes jeg er et rigtig dumt svar.

Christian

Fra : Morten Steen

Dato : 25-09-01 09:57

> Ved du hvad - det synes jeg er et rigtig dumt svar.

Jamen jeg har også været syg...

Morten

Fra : Karsten S. Jørgensen

Dato : 25-09-01 15:52

Morten Steen wrote:

> svedperler

> Jamen jeg har også været syg...

Hvor mange var I om at skrive det svar?

--
mvh.
Karsten Strandgaard Jørgensen

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 25-09-01 16:10

"Karsten S. Jørgensen" <karsten@daimi.au.dk> wrote in message
> Hvor mange var I om at skrive det svar?

et sted mellem ½ og antallet af svedperler
på Claus Elgaards fine, fine hud.

XFUT: dk.medier.tv - eftersom dette overhovedet ikke har noget med film at
gøre

/Nikolaj

Fra : Ziller

Dato : 28-09-01 16:49

Ja, han kunne godt have brugt lidt mere forberedelsestid

-Ziller

Fra : Anders H. Jørgensen

Dato : 29-09-01 14:01

On Tue, 25 Sep 2001 08:38:21 +0200, Kasper <nospam@for.me> wrote:

JEg synes ikke de skal udvælge afsnit, men derimod udvælge de sjoveste
scener. Lad et ekspertpanel gå afsnittene igennem og udvælg det, der
fungerer bedst. IMO er næsten alle klip med Lars Hjortshøj
selvskrevent til at være med.

Fra : Kasper

Dato : 29-09-01 15:21

On Sat, 29 Sep 2001 15:01:13 +0200, Anders H. Jørgensen (Anders H.
Jørgensen <hede_usenet@hotmail.com>) wrote:

> [...]
>scener. Lad et ekspertpanel gå afsnittene igennem og udvælg det, der
>fungerer bedst. IMO er næsten alle klip med Lars Hjortshøj

Men det er jo meget individuelt hvad der er "de sjoveste scener". Det
ville da holde for vildt hvis de bare udgav det HELE på DVD....lidt
ligesom Monty Python's Flying Circus.

Og apropos MP. Jeg havde helt glemt John Cleese's gæsteoptræden i
Mandrillen, indtil jeg så afsnittet i går....haha...det er så
brilliant :P

--
Kasper

E-mail: rbb at rocketmail.com

Fra : Anders H. Jørgensen

Dato : 29-09-01 16:47

On Sat, 29 Sep 2001 16:20:59 +0200, Kasper <nospam@for.me> wrote:

>Men det er jo meget individuelt hvad der er "de sjoveste scener". Det
>ville da holde for vildt hvis de bare udgav det HELE på DVD....lidt
>ligesom Monty Python's Flying Circus.

Det ville det da, men 68 * 30 minutter er 34 timer, og det er måske
lige overdrevent.(hvor mange DVD skiver ville det kræve?)
Personligt synes jeg også der er en del bras ind i mellem, mens det
virkelig sjove i mandrillen er til gengæld ufatteligt sjovt.

Fra : Kasper

Dato : 29-09-01 17:01

On Sat, 29 Sep 2001 17:47:00 +0200, Anders H. Jørgensen (Anders H.

>Det ville det da, men 68 * 30 minutter er 34 timer, og det er måske
>lige overdrevent.(hvor mange DVD skiver ville det kræve?)

Tja, det kommer an på om der bliver brugt dobbeltlags og/eller
dobbesidede DVD'ere. Men hvis vi nu siger der bliver brugt 4-timers
skiver, så ville det blive 9 i alt. Det ville da ikke være utænkeligt
som et boks-sæt....eller to.

>Personligt synes jeg også der er en del bras ind i mellem, mens det
>virkelig sjove i mandrillen er til gengæld ufatteligt sjovt.

Ja, det er rigtigt, men hvem skulle så vælge de bedste scener ud?

--
Kasper

E-mail: rbb at rocketmail.com