Password i/via Winzip
Fra : Torben Brøndum

Dato : 24-09-01 17:16

Hej,

En klumrian har glemt password på nogle zippede filer sendt fra et af vore
kontorer - hvordan kan vi evt. klare dette problem så jeg kan få åbnet disse
filer ?

Hilsen Torben Brøndum

Fra : ha

Dato : 24-09-01 17:57

> En klumrian har glemt password på nogle zippede filer sendt fra et af vore
> kontorer - hvordan kan vi evt. klare dette problem så jeg kan få åbnet disse
> filer ?

Vedkommende der svarede på dette indlæg vil måske osse hjælpe dig

mvh
ha

Fra : --==JKADK==--

Dato : 24-09-01 20:09

"Torben Brøndum" <tbr@Xtorben-broendumX.dk> wrote in message
> [...]
et af vore
> kontorer - hvordan kan vi evt. klare dette problem så jeg kan få

Løsningen er måske programmet Advanced ZIP Password recovery .. MEN
( ja et stort men ) er password over 6 bogstaver / tegn f.eks 8
tegn af blandet type kan det snildt komme til at tage nogle år at
brute force et sådan password .. jeg prøvede forleden med en
password beskyttet zip jeg fandt på nettet .. da den efter et par
døgn gik igang med 7 - 8 tegn lange passwords og mente det ville
komme til at tage små 20 år gav jeg op .. så stædig er jeg heller
ikke ..

Regards

p.s.: var det vigtigt nok det der stod i dokumenterne har afsender
vel en kopi ? .. eller har han også zippet og password beskyttet
disse ?

Fra : Ingolf

Dato : 24-09-01 21:02

Find dosversionen af dette program, der kan du splitte det op på flere
comper, således at det tager møj mindre tid ;)

MEN... det allersmarteste vill være at have en liste over alle mulige ord..
knald denne liste igennem, og der er stor sandsynlighed for at password
findes i første forsøg.

Jeg glemte engang et password til en ZIP fil.. så jeg lavede et program der
kunne knække den igen. Det understøtter (Æ)ble (Ø)lhus (Å)rhus

Programmet arbejder i DOS... eller en win9x shell(KØR COMMAND)
Det hedder "ZipCracker"
Hent her
http://home.worldonline.dk/~ingolf17/

"Wordgetter"-programmet, scanner hele diske for alle filer med tekst. Den
laver så en superstor liste over alle ord.

Lav en liste hvor du scanner en eller flere computere, og brug denne som et
forsøg, eller brug den jeg har lavet, som fylder 2mb.. er med i programmet.

Regards
Ingolf

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 24-09-01 23:49

On Mon, 24 Sep 2001 18:16:15 +0200, "Torben Brøndum"

www.google.com, zip password crack, I'm feeling lucky.

-A
--
http://www.hojmark.org/

Fra : Torben Brøndum

Dato : 25-09-01 08:36

hej, "Asbjorn Hojmark" <Asbjorn@Hojmark.ORG> skrev

> www.google.com, zip password crack, I'm feeling lucky.

Tak for kaffe - har nu prøvet et af de nævnte programmer. Kan
godt se, at det nok ikke bliver i min tid her i firmaet, at det password
bliver fundet: aner f.eks ikke antal digits, specialtegn, mellemrum
er anvendt.

har heller ikke lige et klasseværelse tilrådighed med X antal pc´er
der kunne hjælpe mig - findes der ressourcer på nettet, der
kan hjælpe - altså rå computercraft ?

Hilsen Torben Brøndum