Automatiske opdatering af hjemmeside... hv~
Fra : Hulubulu

Dato : 24-09-01 15:39

Hej !

Jeg skal have lavet en hjemmeside, som opdaterer sig selv løbende, således
at at billeder lagt på serveren løbende vises hos brugeren.

Jeg har tænkt mig, at lade windows "opgave-styring" tage billeder med et
digitalt kamera, og sende dette til min hjemmeside server.... men....
hvordan får jeg siden som brugeren ser til at opdatere sig løbende ?

Alle bud modtages med kyshånd...

Best Regards !

Bo

Fra : Soeren Dalby

Dato : 24-09-01 20:19

Prøv at høre i javascript gruppen, om du ikke kan refreshe med faste
intervaller. Alternativt skal du have en applet, der automatiserer dette for
dig.

--
Best regards

Soeren Dalby