Kåbe fastgørelse?
Fra : Søren L Hansen

Dato : 24-09-01 13:51

Ja dav, jeg skal bruge nogen af de der kvart-omgangs-dreje dimser som nogen
kåber er sat fast med. Jeg mener de også bruges i flyindustrien, er der
nogen der lige ved hvor det er til at købe den slags?
--
Søren
lindholt@person.dk

Fra : Mads Lund

Dato : 24-09-01 13:59

> [...]
> kåber er sat fast med. Jeg mener de også bruges i flyindustrien, er der
> nogen der lige ved hvor det er til at købe den slags?

Jeg smider lige et udvalg af de typer vi anvender ind senere på dagen.

Mads Lund

Fra : Søren L Hansen

Dato : 24-09-01 14:00

Mads Lund <Mads.L@Martin.dk> wrote in article
<J3Gr7.9249$lk7.166560@news.get2net.dk>...
> nogen
>
> Jeg smider lige et udvalg af de typer vi anvender ind senere på dagen.

Meget vel, meget vel, takker mange gange. Så kan du også lige se kataloget
fra Götzssss.

d.f.m rules...

--
Søren
lindholt@person.dk

Fra : Claus Rittig

Dato : 24-09-01 19:19

"Søren L Hansen" <lindholt@REMOVETHISperson.dk> skrev i en meddelelse

> Mads Lund <Mads.L@Martin.dk> wrote in article
> <J3Gr7.9249$lk7.166560@news.get2net.dk>...

> Meget vel, meget vel, takker mange gange.

How!
Jeg er osse interesseret, jeg mangler noget at sætte min nummerplade fast
med!

Rittig

Fra : Brian aka Hekto

Dato : 24-09-01 14:46

Jeg har næsten lige erhvervet en RD350 YPVS, hvor disse 'snaplåse, var
erstattet med skruer.
Da resten af cyklen står virkelig pæn, og original, syntes jeg jeg ville
prøve at finde de originale. Fjedrene, der låser, sad stadig i kåben.

Jeg snakkede med en kollega, der er mekanisk konstruktør, og han fremdrog
noget der lignede, af en skuffe.
Dér stod et navn 'DZUS', og de var oprindeligt købr hos RS Radioparts; men
de står ikke i kataloget længere.
Nu havde jeg et navn, og gik på nettet, for derefter at finde ud af, at de
forhandledes to husnumre nede ad gaden!!!!
Se evt. på www.dzus.com

Jeg købte 20, for at spare gebyret, selv om jeg kun skulle bruge 10. Eneste
ulempe er at de koster 12,00Kr/stk.

..... måske er det slet ikke den type, der sidder i din kåbe; men andre kan
måske bruge historien.

/Brian

Fra : Søren L Hansen

Dato : 24-09-01 22:01

"Brian aka Hekto" <bs@hekto.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ulempe er at de koster 12,00Kr/stk.
>
> .... måske er det slet ikke den type, der sidder i din kåbe; men andre kan

Det er netop dem Mads var forbi med for et par timer siden. Mægtig fint. De
fås også hos Gøtz osv. men til en pris der ligner den du nævner...
Og der er ingen købe på min offworder, men en masse andet der skal af og på
med jævne mellemrum.
Eneste minus er at de ikke er rustfri. Men det kommer vi nok over...

S.