Andet multimedie
bentjuul 3670
m2v - hvilken afspiller
Fra : Christian Bruun

Dato : 24-09-01 12:15

Hej

Hvilken afspiller (kodeks?) skal jeg bruge til at afspille m2v til (er
det ikke noget video noget?)

--
Christian Bruun
ICQ/uin: 61184036

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 24-09-01 12:30

Christian Bruun skrev:
> Hvilken afspiller (kodeks?) skal jeg bruge til at afspille m2v til (er
> det ikke noget video noget?)

Afspilleen Power DVD, så kan windows selv finde ud af det bagefter.

--
Kenneth Olsen kenneth@olsen.dk http://www.kenneth.olsen.dk
"Det er en sund interesse der får folk til at undre sig over dagligdags

Fra : Mogens

Dato : 24-09-01 15:05

On Mon, 24 Sep 2001 13:14:36 +0200, Christian Bruun
<christian@kollegiegaarden.dk> wrote:

>Hej
>
>Hvilken afspiller (kodeks?) skal jeg bruge til at afspille m2v til (er
>det ikke noget video noget?)

Hej

Du kan hente et m2v codec i dk.binaer.
Så kan du spille m2v filer med MS Mediaplayer

Mvh Mogens

Fra : Christian Bruun

Dato : 24-09-01 21:40

Hej Mogens <moveng@mailme.dk>!

>Du kan hente et m2v codec i dk.binaer.
>Så kan du spille m2v filer med MS Mediaplayer

tak