Word konvertering
Fra : Thomas Eg Jørgensen

Dato : 24-09-01 11:26

Hej

Jeg står over for at skulle kunne konvertere word2000 filer til enten HTML,
PDF, Gif eller jpg. Det lyder i mine ører ikke som noget man umidlbart gør,
så tænkte jeg at der måske var nogen herinde som kunne give et par hints,
URL's, komponenter etc etc som måske kunne jævne et par bakker på vejen
foran mig...

Det skal bruges i forbindelse med en webserver hvortil der uploades
wordfiler, disse skal kunne ses af alle brugere og derfor skal de nok
konverteres til et andet format. Man kunne også lave en applet som kunne
vise dem, meeeen det ved jeg ikke om holder i længden....

På forhånd tak
Thomas

Fra : Finn Bindeballe

Dato : 24-09-01 13:29

hej der.........

Word kan gemme i HTML....... var det ikke det nemmeste????

Reg
Finn Bindeballe
FinnB@post6.tele.dk

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 25-09-01 06:11

"Thomas Eg Jørgensen" <thomas@kontorbutikken.dk> writes:

> [...]
> konverteres til et andet format. Man kunne også lave en applet som kunne
> vise dem, meeeen det ved jeg ikke om holder i længden....

Check http://www.gobcl.com/ for online konvertering til HTML og PDF.

PDF udgaver af ting laves lettest med at saette en netvaerksprinter op
som fanger PostScript og laver det til PDF. Acrobat er ok hvis I har
penge, ellers saa kig paa Ghostview plus nogen ekstra programmer.

--
Thorbjoern Ravn Andersen "...plus...Tubular Bells!"
http://bigfoot.com/~thunderbear