Hjælp
Fra : Michael Sørensen

Dato : 24-09-01 11:18

Hejsa.
Er der en der vil være sød at hjælpe mig. Jeg ved ikke om jeg er gået
rigtigt, men jeg håber en eller anden i gruppen her vil hjælpe mig med mit
problem.

Jeg har internet via Stofanet og har brugt programmet MS FrontPage 2000 til
at lave en hjemmeside. Hjemmesiden har været udgivet på trods af den ikke
var færdig (altså bare for at prøve at se, hvordan den så ud). Den har været
opdateret et hav af gange for at se, om det ville blive pænere osv.

Imidlertid har jeg lavet en hel ny hjemmeside også i FrontPage 2000, men
problemet er bare, at HVER gang jeg prøver at uploade den nye, så sker der
hoverhovedet intet. Det er stadig den gamle side, der ligger ude på nettet,
selvom at det er den nye hp, som jeg uploader.

På forhånd tak for hjælpen

Fra : Andreas Paasch

Dato : 24-09-01 11:24

Når du uploader, klik avanceret, upload alle sider.

--
Regards / Med venlig hilsen / Mit freundlichem Gruss

Andreas Paasch
Denmark
--------------------------------------
http://www.Paasch.Net

Fra : Michael Sørensen

Dato : 24-09-01 20:14

> Når du uploader, klik avanceret, upload alle sider.

Desværre. Det hjælper ikke

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-09-01 21:03

Mon, 24 Sep 2001 21:14:14 +0200, skrev "Michael Sørensen"
<M-s@mail1.stofanet.dk>:

>Desværre. Det hjælper ikke

Det er ikke fordi, at din browser husker siderne i Temp. Internet
Files?

Prøv med [shift] + [F5] når du er inde på siden.
Kig i dine indstillinger i IE under Indstillinger =>
Internetindstillinger => Midlertidige Internetfiler =>
Midlertidige Internetfiler => Indstillinger.

Her kan du sætte, at der altid skal tjekkes for nye versioner.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Michael Sørensen

Dato : 24-09-01 21:21

> [...]
> Midlertidige Internetfiler => Indstillinger.
>
> Her kan du sætte, at der altid skal tjekkes for nye versioner.

Problemet er løst så tak. Jeg ved, hvad der løste problemet, da jeg har
prøvet hvad som helst, men nu virker det da med hjælp fra jer andre så tak
for det.