Duels of Honor
Fra : Rasmus

Dato : 24-09-01 10:44

WEBpresence har lanceret et nyt Online adventure spil.

Duels of Honor er baseret på AD&D og er efter min mening vildt fedt....

http://www.webpresence.dk/doh

Prøv det, jo flere vi er jo bedre

Hilsen
Rasmus

Fra : Mayor_Tom

Dato : 26-09-01 16:20

HAHA, det er da det cool lille spil... har allerede lokket en del af mine
venner til at spille det også...... det er alt for griner....

/Morten Nørgaard aka Mayor_Tom, som i skrivende stund ligger på en 6.
plads....

Fra : Nex \(Formerly known~

Dato : 01-10-01 12:53

Det er faktisk ret fængende

Jakob

Fra : Andreas Heidemann La~

Dato : 01-10-01 22:55

Ja det må man sige, der er bare ikke ret mange der gider at besvare ens
udfordringer... Udover dem der har 3 gange så maget xp som en selv...

xZero

Fra : Kurizin

Dato : 02-10-01 00:35

problemt er ar hvis man ikke lige tjekke i et par dag forsvinde de
udfrodring der er kommet til en

Kurizin

Fra : Andreas Heidemann La~

Dato : 02-10-01 12:12

Well inttilvidre tjecker jeg indtil flere gange om dagen, jeg har ikke så
meget andet at give mig til.... gå og leder efter et job.