Nu er jeg lidt forvirret....
Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 23-09-01 22:15

Right.

Hun siger, at hun overhovedet ikke kender mig godtnok til at hun vil
udveksle godnatkys.

Da jeg spurgte hende....tidligere....om hun var sur over, at jeg tænkte på
at give hende et godnatkys, så sagde hun, at det var hun slet ikke.....ikke
sur altså.

Det at f.eks sidde og holde om hinanden og nusse hinanden, det er noget man
gør som kærestepar, og ikke som venner, er hendes mening.......det er jeg
iøvrigt enig i.

Men altså....hun er ikke sur over jeg havde lyst til at give hende et
godnatkys, og siger senere, at hun ikke kender mig godtnok til at ville
udveksle godnatkys...

Har jeg skyggen af chance hos den pige, som vist nok ikke endnu ved, at jeg
er temmelig vild med hende ??

Koksede hilsener fra Thomas

Fra : Tomas O.

Dato : 23-09-01 23:34

hej Thomas Mouritsen din &%¤/&%¤ du skrev:

hej Thomas
> Hun siger, at hun overhovedet ikke kender mig godtnok til at
> hun vil udveksle godnatkys.

Av.. det er da noget man godt kan selv med venner .. altså for
mit vedkommende at det modasatte køn (*G*) udne at det betyder
noget. Var til fest i går aftes og der var 4 af mine veninder,
som KUN er venner og jeg kyssede da dem allesammen på munden da
jeg gik *S*

> Da jeg spurgte hende....tidligere....om hun var sur over, at
> jeg tænkte på at give hende et godnatkys, så sagde hun, at
> det var hun slet ikke.....ikke sur altså.

Det er da et ok teng.. men lidt vagt..

> Det at f.eks sidde og holde om hinanden og nusse hinanden,
> det er noget man gør som kærestepar, og ikke som venner, er
> hendes mening.......det er jeg iøvrigt enig i.

Enig også her. Det gør jeg ikke med mine kvindelige venner
memdindre de har det skidt og SKAL holdes om.

> Men altså....hun er ikke sur over jeg havde lyst til at give
> hende et godnatkys, og siger senere, at hun ikke kender mig
> godtnok til at ville udveksle godnatkys...

Aj dte er sgu som at se rødt, gult og grønt lys samtidigt.. man
ved sgu ikke om man kan køre eller skal vente

> Har jeg skyggen af chance hos den pige, som vist nok ikke
> endnu ved, at jeg er temmelig vild med hende ??

Ja det har du så længe hun ikke melder klart ud, men men min
erfaring med den slags siger mig at når det er så vage signaler
som ovenikøbet er i modstrid med hinanden, så ender det med
venskab og ikke et forhold. Det er noget fuck, jeg ved det godt,
men sådan er det.

Var hun vitterligt interesseret i mere end venskab havde hun
kysset dig, da du snakkede om godnatkys, medmindre hun er
hamrende genert.

Jeg tror hun bare holder dig hen fordi hun er klar over du er
vild med hende og hun ikke vil såre dig og derfor ikke ved hvad
hun skal sige eller gøre overfor dig.

Jeg ville gå hende på klingen og få et svar her og nu istedte for
at drive mig selv til vanvid i uvisheden. Been there, done that..
to gange på 2 mdr.. med to forskellige.. argh!
--
Hilsen Tomas O.
Hvis man ikke fylder sit liv og hjem med børn

Fra : Stine

Dato : 24-09-01 09:50

On Sun, 23 Sep 2001 22:33:46 +0000 (UTC), "Tomas O." <tfo@gmx.net>
wrote:

>hej Thomas Mouritsen din &%¤/&%¤ du skrev:
>
>hej Thomas

Hej Thomas og Tomas

> [...]
>noget. Var til fest i går aftes og der var 4 af mine veninder,
>som KUN er venner og jeg kyssede da dem allesammen på munden da

Jeg ser altså heller ikke et "tantekys" eller hvad man kalder det som
noget kærsteligt, med mindre ens kæreste bliver meget jaloux.
Men det er en hel anden sag...

>Det er da et ok teng.. men lidt vagt..

Man kan da starte med et knus og et kys på kinden, så burde hun da
ikke blive sur, men som Tomas siger, hvis du ikke direkte afviste det,
så er det måske et tegn ?

>Enig også her. Det gør jeg ikke med mine kvindelige venner
>memdindre de har det skidt og SKAL holdes om.

Nu er kvinder jo gerne sådan mere nusselige end mænd, i hvertfald af
dem jeg kender, og at sidde op af hinanden og se film, og sådan, og ae
den anden i håret, det er ikke noget jeg ville se som desideret en
desideret kæresteting. Det kan man godt tillade sig med sin bedste ven
eller veninde for den sags skyld.

Eller hvis man er ked af det, så er ømhed og kærlighed tit meget meget
bekræftende for en kvinde.

>Aj dte er sgu som at se rødt, gult og grønt lys samtidigt.. man
>ved sgu ikke om man kan køre eller skal vente

Måske vil hun godt, måske ikke,... Måske spiller hun bare lidt kostbar
og "hard to get" for at få mere opmærksomhed ??

> [...]
>som ovenikøbet er i modstrid med hinanden, så ender det med
>venskab og ikke et forhold. Det er noget fuck, jeg ved det godt,

Tja, det er sådan lidt med det, for jeg har da prøvet begge dele.
Man er nød til at tage bind for øjnene og hoppe ud i det.
Enten får du måske en sød kæreste, eller måske en ven for livet ?
Måske vil hun gerne kende dig meget bedre først og så gå videre derfra
?
> [...]
>
>Jeg tror hun bare holder dig hen fordi hun er klar over du er
>vild med hende og hun ikke vil såre dig og derfor ikke ved hvad

Uhm, det er straks værre - men det er jo ikke nødvendigvis det ?
måske ER hun bare genert ...

>Jeg ville gå hende på klingen og få et svar her og nu istedte for
>at drive mig selv til vanvid i uvisheden. Been there, done that..
>to gange på 2 mdr.. med to forskellige.. argh!

Endnu engang er jeg enig med Tomas, det er sku' lidt en scary tanke

knus Stine

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 24-09-01 10:52

Hej Stine og Tomas

Mange tak for jeres svar. *S*

Jeg tror jeg har besluttet mig for ikke at skrive til hende, og fortælle jeg
er vild med hende. Vil heller ikke ringe og så bare plapre ud med det.

Tænkte på, at jeg simpelthen bare vil ta' hen til hende.....vi bor ca. 3
min. med bus fra hinanden......og så bare sige hej, og spørge om hun laver
noget, og håbe på hun inviterer mig indenfor.

Er det ulovligt ??

Thomas

Fra : Stine

Dato : 24-09-01 12:07

On Mon, 24 Sep 2001 11:51:36 +0200, "Thomas Mouritsen"
<thomas_m@post10.tele.dk> wrote:

>Hej Stine og Tomas

Hej igen Thomas

>Mange tak for jeres svar. *S*

Anytime, det er jo det vi er her jo - det er jeg sikker på at Tomas
vil give mig ret i.

> [...]
>min. med bus fra hinanden......og så bare sige hej, og spørge om hun laver
>noget, og håbe på hun inviterer mig indenfor.

Det er meget godt, tror jeg, for så kan du se hende i øjenene og også
se hendes reaktion.

>Er det ulovligt ??

Næeh

>Thomas

Stine

Fra : Henning

Dato : 24-09-01 19:25

"Stine" <stine@nuserpigen.dk> wrote in message
> On Mon, 24 Sep 2001 11:51:36 +0200, "Thomas Mouritsen"
> <thomas_m@post10.tele.dk> wrote:

Hej Stine og Thomas

> Det er meget godt, tror jeg, for så kan du se hende i øjenene og også
> se hendes reaktion.

For mig er en kvindes valenhed en klar afvisning!
Der er ingen konflikt i at en kvinde siger hun ikke
bliver sur over du har lyst til at kysse hende og
samtidig siger hun ikke vil kysse med dig, uanset
grunden, det fortæller bare hun ikke ser dig som
en mulig partner, der lige skal efterprøves om det
kan føre til noget for hendes vedkommende.
På mig virker det som hun siger: " du er en sød
og rar fyr at snakke med, men du får ikke mine
hormoner i sving"

MVH
Henning

Fra : Tomas O.

Dato : 24-09-01 21:24

hej Henning din &%¤/&%¤ du skrev:

SNIP
> På mig virker det som hun siger: " du er en sød
> og rar fyr at snakke med, men du får ikke mine
> hormoner i sving"

Lige mine ord!

--
Hilsen Tomas O.
Hvis man ikke fylder sit liv og hjem med børn
inden en vis alder fylder man det med bizarre ideer
og tanker.

Fra : Borge Rahbech Jensen

Dato : 24-09-01 12:47

Hej Thomas.

Jeg kommenterer lige dette første indlæg i tråden, efter jeg har læst de
andre indlæg, der er skrevet indtil i dag kl. 12.

d. 23/09/01 23:14 skrev Thomas Mouritsen på thomas_m@post10.tele.dk i
artiklen 9oljd5$2km$1@sunsite.dk:

> [...]
> at give hende et godnatkys, så sagde hun, at det var hun slet ikke.....ikke

Hvorfor skulle hun være sur over det? Det kunne da betragtes som en
kompliment.

Med mine noget negative erfaringer vil jeg opfordre dig til at være meget
forsigtig med, hvad du foretager dig i forhold til hende. Der er nemlig en
risiko for, du kan miste hendes kammeratlige venskab eller i hvert fald gøre
det mere kompliceret ved at inddrage nogle kærlige følelser i det.

Der er nemlig en risiko for, at de udtalelser, du citerer hende for, er
formuleret på en måde, hvor hun forsøger at tage hensyn til din sårbarhed og
begrænsede selvtillid i forhold til kærlighed. Måske vil hun gerne beholde
dit kammeratlige venskab og samtidig bidrage til at give dig lidt mere
selvtillid ved at lade dig prøve nogle ting af på hende for sjov. Hun føler
måske med dig og ønsker for dig, at du snart finder den store kærlighed med
en partner. Med andre ord skal hun måske mere betragtes som en legekammerat
end en mulig kæreste.

Til slut et lille råd inden du evt. opsøger pigen på hendes bopæl: Check
lige hendes adresse på en oplysningstjeneste såsom www.degulesider.dk. Det
er jo ikke sikkert, hun bor alene.

Med venlig hilsen

Børge

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 24-09-01 14:08

"Borge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Til slut et lille råd inden du evt. opsøger pigen på hendes bopæl: Check
> lige hendes adresse på en oplysningstjeneste såsom www.degulesider.dk. Det
> er jo ikke sikkert, hun bor alene.

Hej Børge

Hun bor skam alene. Jeg har været på besøg hos hende én gang før. Vi sad
bare og snakkede i små 3 timer.

Det var den samme dag, hvor jeg fandt ud af, at hun godtnok var kær, og osse
samme dag, hvor jeg tænkte på at give hende et godnatkys.....men lod være.

Tror jeg venter til på Onsdag, og så smutter jeg forbi og siger hej.

Mvh. Thomas

Fra : Tomas O.

Dato : 24-09-01 16:34

hej Thomas Mouritsen din &%¤/&%¤ du skrev:

SNIP
> Tror jeg venter til på Onsdag, og så smutter jeg forbi og
> siger hej.

Hvorfor vente? Er det et taktisk spil fra din side? Eller er det
fordi du ikke har tid? *G*

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 24-09-01 17:32

"Tomas O." <tfo@gmx.net> skrev i en meddelelse
> hej Thomas Mouritsen din &%¤/&%¤ du skrev:
>
> SNIP
>
> Hvorfor vente? Er det et taktisk spil fra din side? Eller er det
> fordi du ikke har tid? *G*

Jeg har skam tid, men jeg er en kylling med nogle ting, så jeg skal mande
mig op. Har osse en idé om at, f.eks i dag, mandag, gider hun ikke ha besøg,
og måske heller ikke tirsdag.....fordi det er i starten af ugen, og hun
læser på universitetet, og skal sikkert læse om aftenen.

Lang forklaring......så hellere vente et par dage til midt på ugen.

Har sendt hende en SMS, om hun har lyst til at få besøg. Har bare skrevet at
så ville jeg komme forbi og sige hej.

Gør jeg noget galt, so far ?

Thomas

Fra : Tomas O.

Dato : 24-09-01 17:39

hej Thomas Mouritsen din &%¤/&%¤ du skrev:

SNIP
> Gør jeg noget galt, so far ?

Nope

Fra : Bo Källberg