/ Forside / Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Udbyder (ISP'er)
#NavnPoint
BjarneD 1540
EXTERMINA.. 750
stl_s 710
strarup 685
tedd 680
natmaden 660
emesen 581
dk 520
Kortoverv.. 510
10  arne.jako.. 510
ADVARSEL ang. TDC Nettid!!!!!
Fra : Preben Høst Frederik~


Dato : 23-09-01 21:24

Da jeg bor lidt ude på landet, har jeg endnu ikke kunne få ADSL, men er
istedet opkoblet via 2 x nettid 80. Når første nettid er opbrugt flytter jeg
så blot til næste nettid (har isdn med to tlf. nr.), når jeg modtager TDC
advarselsmail.
Det skete bare ikke i denne måned, og vi når helt frem til 18/9, før jeg får
mistanke om der er noget galt. Et besøg på regningsstatus bekræfter dette.
Min nettid har været udløbet siden d13/9, hvorfor jeg så vil blive beregnet
for minuttakst for et merforbrug på kr. 154,99 kr.

En mail til TDC, burde jo så løse problemet, men nej. Mafioso firmaet sender
som sædvanligt et kort arrogant svar om, at de skam d. 14/9 har sendt en
mail og derfor ikke vil kreditere eller bare overføre merforbrug til næste
nettid.
Det er da sole klart de har sendt en mail, for ellers ville de jo gå glip af
kr. 154,99, bare mærkeligt at jeg aldrig har modtaget den, på deres egen
mailserver.

For lige at resumere:
TDC skal sende en mail når købte nettid er opbrugt, så kunde ved når han
overgår til minuttidstakst.
TDC undlader at sende denne mail, hvorved kunden bare i god tro surfer
videre og modtager så en ekstra regning.
Når kunden klager påstår TDC bare, at de har sendt en mail, så vær så god,
bare betal.

Det er sgu smart.

Med venlig hilsen

Preben Høst Frederiksen


--




 
 
Jesper Skriver (23-09-2001)
Kommentar
Fra : Jesper Skriver


Dato : 23-09-01 21:30

On Sun, 23 Sep 2001 22:23:48 +0200, Preben Høst Frederiksen wrote:
> Da jeg bor lidt ude på landet, har jeg endnu ikke kunne få ADSL, men er
> istedet opkoblet via 2 x nettid 80. Når første nettid er opbrugt flytter jeg
> så blot til næste nettid (har isdn med to tlf. nr.), når jeg modtager TDC
> advarselsmail.
> Det skete bare ikke i denne måned, og vi når helt frem til 18/9, før jeg får
> mistanke om der er noget galt. Et besøg på regningsstatus bekræfter dette.
> Min nettid har været udløbet siden d13/9, hvorfor jeg så vil blive beregnet
> for minuttakst for et merforbrug på kr. 154,99 kr.
>
> En mail til TDC, burde jo så løse problemet, men nej. Mafioso firmaet sender
> som sædvanligt et kort arrogant svar om, at de skam d. 14/9 har sendt en
> mail og derfor ikke vil kreditere eller bare overføre merforbrug til næste
> nettid.
> Det er da sole klart de har sendt en mail, for ellers ville de jo gå glip af
> kr. 154,99, bare mærkeligt at jeg aldrig har modtaget den, på deres egen
> mailserver.

Tror du virkeligt på at de ville snyde bevidst for 150 kr ? Den
dårlige omtale det ville medføre er da meget værre ...

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Max Nordlys (23-09-2001)
Kommentar
Fra : Max Nordlys


Dato : 23-09-01 22:06

>Tror du virkeligt på at de ville snyde bevidst for 150 kr ? Den
>dårlige omtale det ville medføre er da meget værre ...
Oprigtigt talt JA. TDC skal dømmes før end de giver sig selv ved
bagatel beløb.

Som følge af, at TDC ku har dårlig omtale er firmaet total ligeglad
med offentlig negativ omtale.





//Max Nordlys

Jesper Skriver (23-09-2001)
Kommentar
Fra : Jesper Skriver


Dato : 23-09-01 23:56

On Sun, 23 Sep 2001 23:05:55 +0200, Max Nordlys wrote:
>>Tror du virkeligt på at de ville snyde bevidst for 150 kr ? Den
>>dårlige omtale det ville medføre er da meget værre ...
>
> Oprigtigt talt JA. TDC skal dømmes før end de giver sig selv ved
> bagatel beløb.

Så er du ikke for snu ...

> Som følge af, at TDC ku har dårlig omtale er firmaet total ligeglad
> med offentlig negativ omtale.

Det er åbentlyst ikke sandt.

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Peter T. (24-09-2001)
Kommentar
Fra : Peter T.


Dato : 24-09-01 20:10

harvest@wheel.dk (Jesper Skriver) wrote in
news:slrn9qsq0c.v52.harvest@freesbee.wheel.dk:

>> Som følge af, at TDC ku har dårlig omtale er firmaet total ligeglad
>> med offentlig negativ omtale.
>
> Det er åbentlyst ikke sandt.
>

Simon Spies sagde vist at dårlig omtale er bedre end ingen omtale. :)

--
Mvh. Peter T.

Vil du lære at quote korrekt? Kig på...
<http://www.usenet.dk/netikette/quote.html>

Martin Højriis Krist~ (23-09-2001)
Kommentar
Fra : Martin Højriis Krist~


Dato : 23-09-01 21:47

"Preben Høst Frederiksen" <phf@privat.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:3bae44db$0$263$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> TDC skal sende en mail når købte nettid er opbrugt, så kunde ved når han
> overgår til minuttidstakst.

Der er svjh en ansvarsfraskrivelse i vilkårene som netop dækker de tilfælde
hvor mailen af en eller anden grund ikke når frem.
Du kan nok godt regne med at det ikke er noget man gør bevidst

--
Martin Højriis Kristensen
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet



Waznewz Warez (24-09-2001)
Kommentar
Fra : Waznewz Warez


Dato : 24-09-01 12:47

Lige en tanke, da du har 2x nettid, har du således 2 kundenumre, og
sikkert også 2 mailkontoer, er du 100%siker på at det er den rigtige
konto du har chekket for post?
Ja jeg ved godt at du sikkert har sat begge kontoer op i dit mail
program, men det var nu bare en tanke

Johnny



On Sun, 23 Sep 2001 22:23:48 +0200, "Preben Høst Frederiksen"
<phf@privat.tele.dk> wrote:

>Da jeg bor lidt ude på landet, har jeg endnu ikke kunne få ADSL, men er
>istedet opkoblet via 2 x nettid 80. Når første nettid er opbrugt flytter jeg
>så blot til næste nettid (har isdn med to tlf. nr.), når jeg modtager TDC
>advarselsmail.
>Det skete bare ikke i denne måned, og vi når helt frem til 18/9, før jeg får
>mistanke om der er noget galt. Et besøg på regningsstatus bekræfter dette.
>Min nettid har været udløbet siden d13/9, hvorfor jeg så vil blive beregnet
>for minuttakst for et merforbrug på kr. 154,99 kr.
>
>En mail til TDC, burde jo så løse problemet, men nej. Mafioso firmaet sender
>som sædvanligt et kort arrogant svar om, at de skam d. 14/9 har sendt en
>mail og derfor ikke vil kreditere eller bare overføre merforbrug til næste
>nettid.
>Det er da sole klart de har sendt en mail, for ellers ville de jo gå glip af
>kr. 154,99, bare mærkeligt at jeg aldrig har modtaget den, på deres egen
>mailserver.
>
>For lige at resumere:
>TDC skal sende en mail når købte nettid er opbrugt, så kunde ved når han
>overgår til minuttidstakst.
>TDC undlader at sende denne mail, hvorved kunden bare i god tro surfer
>videre og modtager så en ekstra regning.
>Når kunden klager påstår TDC bare, at de har sendt en mail, så vær så god,
>bare betal.
>
>Det er sgu smart.
>
>Med venlig hilsen
>
>Preben Høst Frederiksen
>
>
>--
>
>
>


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408929
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste