.exe filer i Outlook XP
Fra : Henrik Andersen

Dato : 23-09-01 21:18

Er der nogen som helst måde at omgå Microsofts såkaldte niveau 1 spærring af
"farlige" filtyper i Outlook XP.

Spærringen bevirker at man fx ikke kan modtage en .exe fil, der er vedhæftet
en mail.

Jeg kan sagtens forstå grundideen med blokaden af disse filtyper, men det er
ret irriterende at skulle skrive tilbage til folk og bede dem om at pakke
filerne før de sender dem !

Jeg har hørt at man skal ændre et sted i registreringsdatabasen for at slå
spærringen fra, men hvor ? Og Hvad skal ændres ?

MVH
Henrik

Fra : Lars Klintholm

Dato : 23-09-01 22:36

http://www.astalavista.com/security/windows/officexp2.shtml

--
mvh Lars

Fra : pre

Dato : 24-09-01 20:08

På denne adresse:
http://www.slipstick.com/addins/index.htm

ligger til gratis d/l et officielt workaround, så det er muligt at få
filerne ind uden at slække på sikkerheden. Der ligger i øvrigt et par
hundrede andre supplementer til Outlook.
pre

Fra : DP

Dato : 04-11-01 18:56

Tak for hjælpen PRE

mvh DP

Fra : DP

Dato : 04-11-01 14:13

Undskyld.. men jeg kan ikke finde den fil/er som skal bruges til at modtage
exe filer med, HJÆLP.. mig venligst med at finde den!

På forhånd tak!

DP

Fra : pre

Dato : 04-11-01 15:42