Pris på GS500
Fra : Finn

Dato : 23-09-01 20:46

Hej NG

Måske er det ikke lige den rigtige
nyhedsgruppe, men er der nogle
venlige deltagere som vil komme med
deres bud på hvad jeg kan få for en
Suzuki GS500E fra 1999 kørt 13.650 km.
(uden kåbe)
Rack til 3 givi bokse, 2 bokse medfølger.
Jeg synes selv at den ser ud som ny.

Finn

Fra : Michael K.S.

Dato : 23-09-01 21:48

On Sun, 23 Sep 2001 21:45:34 +0200, "Finn" <autzen@post10.tele.dk>
wrote:

>deres bud på hvad jeg kan få for en
>Suzuki GS500E fra 1999 kørt 13.650 km.
>(uden kåbe)

Tjah hvis det var mig der skulle købe den ville jeg sige en femmer
),men ellers vel omkring 40.000 ± 2.000 i privat handel.

-M

Fra : Steen Johansen

Dato : 23-09-01 22:38

"Michael K.S." <MichaelKS@image.dk> skrev i en meddelelse

> Tjah hvis det var mig der skulle købe den ville jeg sige en femmer
> ),men ellers vel omkring 40.000 ± 2.000 i privat handel.
>
> -M

42000 så skal der ventes til foråret
hvis der bliver noget forår?
MvH Steen

Fra : Tim Hoffmann

Dato : 24-09-01 14:09

>Tjah hvis det var mig der skulle købe den ville jeg sige en femmer
>),men ellers vel omkring 40.000 ± 2.000 i privat handel.
Jeg kan til sammenligning fortælle at jeg lige har købt en GS500E fra 2000,
den har kørt 10200km den er også som ny og med fuldkåbe til 42900kr

Mvh
Tim - Med 2 GS'ere

Fra : Kaare Damgaard

Dato : 24-09-01 14:12

> Jeg kan til sammenligning fortælle at jeg lige har købt en GS500E fra
2000,
> den har kørt 10200km den er også som ny og med fuldkåbe til 42900kr

Det lyder som _noget_ af et kup!

--
Kaare Damgaard, GS500E 97

Fra : Tim Hoffmann

Dato : 24-09-01 15:41

>2000,
>
>Det lyder som _noget_ af et kup!
Det var også derfor jeg købte den. Pigen der havde den ville have bil, og
kunne kun låne penge til en bil hvis hun solgte MC'en.. Sååee jeg slog til

Mvh
Tim - Med 2 Gs'ere, og en kæreste der er gal over hun først kan komme til
køreprøve d. 9/10