Sikken afslutning på 125 std DM og Herning~
Fra : Tommy

Dato : 23-09-01 15:30

Alt gik over al forventning, ihvertfald i starten. Jeg er ganske vild
med regnvejr så de mange mm vand på hele racetracket passede ihvertfald
mig.

Mikkel, den stakkel, nåede kun 1,2 omgang af første træning før en flot
baghjulsudskridning sendte ham af med et par koldbøtter til følge.
(Ingen personskade ej heller maskinelt, man nu gad han altså ikke mere)
Mads Lund, #55, crashede med et ordentligt brag i chikanen på bagerste
langside, med et knækket kraveben som resultat. (Stakkel, han har sgu
ikke været for heldig i denne sæson)
Jeg, #55-ob, crashede vildt og tåbeligt i selvsamme chikane som Mads,
med næsten selvsamme resultat som Mads. (Den itu skulder blev dog først
opdaget noget senere)

Det var nok det mest tåbelige løb jeg nogensinde har kørt, det hele
startede med at jeg lavede tyvstart fra pole, blev så befibbet over det
at jeg fluks bremsede, vupti så var jeg bagerst. På med hornene og efter
6 omgange var jeg forest igen og ville nu altså køre de 20sek straf ind,
altså hurtigere end nr. 2. Det gik fint i en 5-6 omgange hvor jeg lavede
2-3sek/omg ned til nr. 2 men tak, det fik ende. Underlig måde at møde
Morten Christensen her fra gruppen på for første gang, han var netop
flagdommer ved chikanen og kom susende for at hjælpe med at rejse
cyklen, gav så hånd og sagde: Hej det er mig der er Morten fra gruppen.
(Flot presenta Tommy!)

Nå, men ind til Røde Kors folkene og chekes i hoved og r.. mens de andre
reparede mc. Nu kom det svære, de forbande sammeritter rev og vred i
skulderen mens de spurgte om jeg havde ondt. Det svære var at sige nej
uden at fortrække en mine. Jeg ville sgu ikke på hospilancen, for der
var jo stadig Herning Open at køre om med de selvsamme konkurenter og
stadig med en pole at forsvare.

Det gik bare rigtigt godt, vandt begge løb, selvom jeg omgang efter
omgang kørte langsommere og langsommere, den skulder virkede altså ikke
som den plejede at gøre og det blev altså værre med tiden.

Sidst virkede armen/skulder slet ikke mere, så ret efter
pokaloverrækkelse, pakkede de andre bilen og hjem og ligge på langs var
ideen. Sikken skideballe jeg fik fra fruen som er sygeplejerske. Op på
skadestuen for at få af vide at man har klemt en pakning ud mellem to
afstivere (Kraveben og skulderblad) og skal gå med slynge i 3 uger.
Samme periode som Mads.

Så nu ligger Mads og jeg med armen i slynge som slutresultat af
roadracing sæsonen 2001, jeg nåede dog at få en pokal for 1. plads, så
heldig var Mads ikke, men vi vender helt sikker tilbage til 2002.
Forhåbentligt med en koblingsarm der virker.

Tommy (Som ikke finder det p*sse let at skrive med 1 finger systemet)
ps. Mads måske vi skulle skifte væk fra #55 nummeret. Kan det ikke have
noget med det at gøre?

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 23-09-01 18:51

Tommy <p1000377@post.uni2.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3BADF1CA.42AB68E@post.uni2.dk...

> Mikkel, den stakkel, nåede kun 1,2 omgang af første træning før en flot
> baghjulsudskridning sendte ham af med et par koldbøtter til følge.
> (Ingen personskade ej heller maskinelt, man nu gad han altså ikke mere)

Mjøe, det var nu forhjulet... (og min højre balle er en smule blå
idag...
Men jeg har da sat ny rekord, eftersom jeg kun har nået én hel omgang mellem
to styrt...

Men korrekt, jeg forsøgte mig igen på anden træning, men efter et par
udskridninger i speedway stil, med arme og flagrene og en cykel der
overhovedet ikke kunne hænge fast i asfalten sagde hjernen stop. Det var
ikke 'gips eller guld' for mig den dag.

At jeg så måtte finde mig i at blive kaldt en socialdemokrat, taber, og...
eh... socialdemokrat øgede jo bare stædigheden

I bagklogskabens ulideligt klare lys skulle jeg jo nok bare have haft mere
luft i dækkene, men så ved jeg det til næste år...

> Mads Lund, #55, crashede med et ordentligt brag i chikanen på bagerste
> langside, med et knækket kraveben som resultat. (Stakkel, han har sgu
> ikke været for heldig i denne sæson)

Ja føj for f.... Men da plasterdamen lovede ikke at aflive ham, fik de lov
at køre ham på skadestuen

Sikke en weekend! (og tak til Lindholt for chiligryden - den var lige i plet

Men jeg glæder mig sgu allerede til næste år...

--
Mikkel

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 24-09-01 06:42

Fra : Mads Lund

Dato : 24-09-01 10:36

> Alt gik over al forventning, ihvertfald i starten. Jeg er ganske vild
> med regnvejr så de mange mm vand på hele racetracket passede ihvertfald
> mig.

Tja og dine dæk. Jeg kan skrive under på at nedslidte Pilot Race i regnvejr
ikke dur. Men det er ganske morsomt at køre wet race (når man ikke smider
forhjulet væk i en chikane)

> Mikkel, den stakkel, nåede kun 1,2 omgang af første træning før en flot
> baghjulsudskridning sendte ham af med et par koldbøtter til følge.

jep, vi er snart nød til at lave en uofficiel rekordliste.

> Mads Lund, #55, crashede med et ordentligt brag i chikanen på bagerste
> langside, med et knækket kraveben som resultat. (Stakkel, han har sgu
> ikke været for heldig i denne sæson)

Nej og som om et brækket kraveben ikke er nok, så har jeg stadig ondt i
albuen og hoften, samt 3 mindre velfungerende fingre far det stunt mig og
morten lavede på langsiden.

> Jeg, #55-ob, crashede vildt og tåbeligt i selvsamme chikane som Mads,
> med næsten selvsamme resultat som Mads. (Den itu skulder blev dog først
> opdaget noget senere)

Hmm, jeg tror det er noget med de 5 taller.

> Det var nok det mest tåbelige løb jeg nogensinde har kørt, det hele
> startede med at jeg lavede tyvstart fra pole, blev så befibbet over det
> at jeg fluks bremsede, vupti så var jeg bagerst.

Ha, jeg kender det. I første afd. havde jeg pole, og lavede også en
tyvstart.

....og skal gå med slynge i 3 uger.
> Samme periode som Mads.

Jeg fik 4 + 2 uger.

> [...]
> heldig var Mads ikke, men vi vender helt sikker tilbage til 2002.
> Forhåbentligt med en koblingsarm der virker.

Jepper, i 2002 kommer det til at gå meget bedre

> Tommy (Som ikke finder det p*sse let at skrive med 1 finger systemet)

Nej det sucks, denne post har taget 10 minutter at lave.

Mads Lund
RS125RR

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 24-09-01 10:38

Mads Lund <Mads.L@Martin.dk> wrote in article
<45Dr7.9196$lk7.165125@news.get2net.dk>...

> ...og skal gå med slynge i 3 uger.
>
> Jeg fik 4 + 2 uger.

Hohoho, hellere en tøsedreng end semi invalid

--
Mikkel
Med 10 velfungerende fingre

Fra : Morten Dahl

Dato : 24-09-01 10:53

"Mads Lund" <Mads.L@Martin.dk> skrev i en meddelelse
> snippet det sædvanlige<

> Nej det sucks, denne post har taget 10 minutter at lave.
>
> Mads Lund
> RS125RR

Mads for helvede, hvordan skal jeg få overbevidst konen om at RR er aldeles
ufarligt når du konstant skal lappes sammen?

Nå men du slap jo med livet i behold endnu engang..

-
Morten Dahl
-backmarker i 2002

Fra : Mads Lund

Dato : 24-09-01 12:03

> Mads for helvede, hvordan skal jeg få overbevidst konen om at RR er
aldeles
> ufarligt når du konstant skal lappes sammen?

Jeg er endnu ikke blevet repareret på, jeg plejer bare at få at vide, at jeg
skal tage hjem og slappe af i 6 uger (og det ved vi jo ligesom ikke sker) og
hvis det stadig gør ondt skal man kontakte egen læge.

Mads Lund
RS125RR

Fra : Tommy

Dato : 24-09-01 12:06

Det var faktisk eksakt samme sted, på samme måde og næsten samme resultat for
mig.... # 55 og denne chikane er åbenbart ikke den bedste kombi. Ok jeg lå på
det tidspunkt også og kørte 47.04-47.20 tider i alt det vand, måske lettere
optimistisk, eller rettere, åbenbart meget dumt.

Sådan er det jo, dumhed koster.

Så nu skal vinteren bruges på at reparere kadaver og motorcykel. Desuden på
indkøb af ny læderdragt og støvler da dette er slidt helt igennem. Øv Øv.

Tommy
(Som er sur over at have kørt så tåbeligt da det ikke helt var nødvendigt da
føringen jo var i hus, men mer vil åbenbart have mere)

Mads Lund skriver:

Fra : Mads Lund

Dato : 24-09-01 12:25

> Så nu skal vinteren bruges på at reparere kadaver og motorcykel. Desuden

> indkøb af ny læderdragt og støvler da dette er slidt helt igennem. Øv Øv.

Kan det ikke reppes ?

> (Som er sur over at have kørt så tåbeligt da det ikke helt var nødvendigt
da
> føringen jo var i hus, men mer vil åbenbart have mere)

Det er noget med at frygt og realitets centrene i hjernen er tæt forbundet.
Og de bliver på mystisk vis sat ud af drift når man får en styrthjelm på
hovedet.

Mads Lund

Fra : boe

Dato : 24-09-01 12:24

"Mads Lund" <Mads.L@Martin.dk> wrote in message

> Det er noget med at frygt og realitets centrene i hjernen er tæt
forbundet.
> Og de bliver på mystisk vis sat ud af drift når man får en styrthjelm på
> hovedet.

Klemmer den? Kan det være så simpelt?

Bo, VF1000F

Fra : Tommy

Dato : 24-09-01 12:52

Nope, uniformen er slidt helt gennem læderet på ryggen så man kan røre ved
rygpanseret og de helt hye Dainise støvler vil nu stritte med en nøgen storetå.

Tommy

Mads Lund skriver:

Fra : Mads Lund

Dato : 24-09-01 13:29

> Nope, uniformen er slidt helt gennem læderet på ryggen så man kan røre ved
> rygpanseret og de helt hye Dainise støvler vil nu stritte med en nøgen
storetå.

Så har du da taget den dyre tur. Jeg slap med 2 marginale huller p åvenstre
underarm og på venstre skulder.

Men jeg går da også og leder efter en ny dragt (i tykt læder, med slidere på
knæ, skuldre og albuer

Måske vil adac sponsorere en i CTD snit.

Mads Lund
RS125RR

Fra : origo@earthling.net

Dato : 24-09-01 13:33

> Men jeg går da også og leder efter en ny dragt (i tykt læder, med slidere

> knæ, skuldre og albuer
Ta en titt på Scwabenleder http://www.schwabenleder.de/
Kanskje ikke de mest fancy draktene rent utseende messig, men beskyttelsen
er formidabel, og de holder til mere enn et par styrt. Leveres målsyet,
prisene ligger omkring 10.000.

JS

Fra : Mads Lund

Dato : 24-09-01 13:54

> [...]
> er formidabel, og de holder til mere enn et par styrt. Leveres målsyet,

Jeg tror det bliver en BÜSE til gadebrug, og en fra mconline til ræs (måske
ikke så holdbar, men billig).

Mads Lund

Fra : origo@earthling.net

Dato : 24-09-01 14:05

> Jeg tror det bliver en BÜSE til gadebrug, og en fra mconline til ræs
(måske
> ikke så holdbar, men billig).
Spørsmålet er vel i like stor grad hvor billig det er i lengden? Jeg kjenner
en del tyskere som kjører RR, og de fleste benytter Schwabenleder, Alne
eller Erbo. Dainese er det nesten ingen som benytter, de holder ikke i
lengden.

Ingen av disse draktene er direkte billige i innkjøp, til gjengjeld er de
sterke nok gjentatte styrt, over flere år. Får du uopprettelige skader, kan
du få deler av drakten skiftet ut. Etter å ha sett hva de holder til, er jeg
ikke i tvil. neste år betaler jeg heller 10K enn 6K. Etter mitt 180km/t
highside, har jeg fått merke at det ikke er noe som heter for god
beskyttelse. Men - med din styrtfrekvens var kanskje en regulær rustning
saken?

JS

Fra : Søren L Hansen

Dato : 24-09-01 14:26

origo@earthling.net wrote in article <9onb1b$t2r$1@sunsite.dk>...
> [...]
> en del tyskere som kjører RR, og de fleste benytter Schwabenleder, Alne
> eller Erbo. Dainese er det nesten ingen som benytter, de holder ikke i

Er det ikke osse Halvarsons der skulle være godt og meget slidstærk,
særligt dem af elgskind?
--
Søren

Fra : Søren L Hansen

Dato : 24-09-01 13:43

> [...]
> underarm og på venstre skulder.
>
> Men jeg går da også og leder efter en ny dragt (i tykt læder, med slidere

Hvad med sådan en overkrops-trøjeting, med puder masser af steder, som vi
bruger til motocross??
Jeg afsender bestilling til Gøtz i dag, du kan lige nå det.
--
Søren
lindholt@person.dk

Fra : Mads Lund

Dato : 24-09-01 13:58

> Hvad med sådan en overkrops-trøjeting, med puder masser af steder, som vi
> bruger til motocross??
> Jeg afsender bestilling til Gøtz i dag, du kan lige nå det.

Jeg tror vi kører en tur til tyskland senere på året (for at hente en
knallert) og så kigger vi nok ind til div. butikker for at prøve varerne.
Men det er 100 at jeg skal have fundet det største og tyggeste bryst/skulder
panser der findes.

Mads Lund

Fra : Morten Christensen

Dato : 27-09-01 17:09

"Tommy" <p1000377@post.uni2.dk> wrote in message

> Jeg, #55-ob, crashede vildt og tåbeligt i selvsamme chikane som Mads,
> med næsten selvsamme resultat som Mads. (Den itu skulder blev dog først
> opdaget noget senere)

*Tsk*tsk*... Ja, og minsandten om det ikke osse var mig, der måtte hive Mads
og hans gebis-bid op af græsset.
Men dævlen idet, han var tavs, og på spørgsmålet, om han var ok "Jajaja" og
et halvt sekund senere "men jeg har lidt ondt i min skulder..." - og så blev
han overladt til de små Samarittere, og Ulla måtte dingle ham helt til
Ålborg i Transporteren, trods det, at Brovst syghus ville have været
nærmere....

> [...]
> flagdommer ved chikanen og kom susende for at hjælpe med at rejse
> cyklen, gav så hånd og sagde: Hej det er mig der er Morten fra gruppen.

*LÅL*
Ja, mon ikke!
Tænk så, hvis jeg havde fået sagt det samme til Mads

> [...]
> uden at fortrække en mine. Jeg ville sgu ikke på hospilancen, for der
> var jo stadig Herning Open at køre om med de selvsamme konkurenter og

Det var jo madsat Mads.... lige pludselig *ville* han bare på hospilancen,
og det kunne vist kun gå for langsomt...
(Tror egentlig kun, at det var fordi han ikke kunne få et par steso'er og et
par guldbajere til at dulme smerterne med....

> Så nu ligger Mads og jeg med armen i slynge som slutresultat af
> roadracing sæsonen 2001

Hmmm... 2 fyre arm i arm...
Som dog i kører

> Tommy (Som ikke finder det p*sse let at skrive med 1 finger systemet)

Der er opfundet tal-genkendelses-moduler, hvis det har interesse?

--
Have a good ride :)

Morten, Københavnstrup - i hel tilstand, til trods for at Høje Michael på nr
99 forsøgte at lege bowlingkugle, og jeg skulle gribe alle keglerne
GSX600F '91

Fra : Steen D. Pedersen

Dato : 28-09-01 08:03

"Morten Christensen" <mhc@gsx600f.dk> wrote

[..Mads..]
> [...]
> han overladt til de små Samarittere, og Ulla måtte dingle ham helt til
> Ålborg i Transporteren, trods det, at Brovst syghus ville have været

Samme historie da han skulle på skadestuen til PT-ræset. Jeg tror han har
fået et lunt øje til en sygeplejerske. Han talte ihvertfald ikke om andet
hele turen tilbage

/Steen

Fra : Morten Dahl

Dato : 28-09-01 09:37

"Steen D. Pedersen" <sdp@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Samme historie da han skulle på skadestuen til PT-ræset. Jeg tror han har
> fået et lunt øje til en sygeplejerske. Han talte ihvertfald ikke om andet
> hele turen tilbage

Jep den var også imponerende den han lavede der, men jeg tror altså ikke det
holder at score på denne måde, omend en menneskesnedker ikke ville være
dårligt at have i nærheden når mads og jeg leger der er statistisk set
75% chance for personskade når mads og jeg holde komsammen

-
Morten Dahl

Fra : Claus Rittig

Dato : 28-09-01 19:10

"Morten Dahl" <news@mekasign.dk> skrev i en meddelelse

> Jep den var også imponerende den han lavede der, men jeg tror altså ikke
det
> holder at score på denne måde, omend en menneskesnedker ikke ville være
> dårligt at have i nærheden

Hvorfor holder det ikke?
Jeg bor da sammen med en sygeplejerske og det er slet ikke nogen dårlig ide!

Rittig
(Der fik skålet med Steen Gruby igår, joh der kommer jævnligt prominente
gæster i Aalborg Off-Road MC Klub.)

Fra : Per Pedersen

Dato : 01-10-01 15:48

"Claus Rittig" <ClausRittig@Hotmail.Com> wrote in message
> [...]
> news
> Rittig
> (Der fik skålet med Steen Gruby igår, joh der kommer jævnligt prominente

og Per P.)

Jow, jow

Fra : Claus Rittig

Dato : 01-10-01 20:51

"Per Pedersen" <per_p@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse

> og Per P.)

Du kommer der så tit at jeg ikke rigtig regner dig som gæst mere. Se nu at
få kastet de 15K efter min svoger, så vi også kan få dig med ud at køre, det
der GS450 pjank holder altså ikke i længden...
HEY! Eller "lån" Mads' grønne monster, vi træner i Års imorgen og i Hadsund
på onsdag! (Mads opdager garanteret ikke den er væk, han har sikkert travlt
med at lære at åbne vingummibamser med een hånd nu).

Rittig

Fra : Per Pedersen

Dato : 03-10-01 20:01

ARRGGGHHHHHHHHHHHHH!!!!!!! FUCK LORT OG HVAD DER ER VÆRRE!!!!
Det er typisk at man først får læst dette når det er for sent. Jeg HAR
jubiiiii ) fået lov at låne Mads´ grønne apparat ( nu har jeg jo også
fikset den ) og den er sådan set klar på nær et sæt bremseklodser og et
luftfilter som formentligt skulle befinde sig et eller andet sted i Aalborg.
Hvis jeg nu er heldig mon så ikke at det kan lade sig gøre at få overbragt
delene torsdag aften?? Så snart jeg har dem skal de bare monteres og så skal
jeg bare have adressen på næste begivenhed. Så skulle jeg gerne være der.
Jeg mangler dog stadig et par ordentlige støvler i HERRE størrelse 44.

Med Venlig Hilsen
Per Pedersen

Fra : Claus Rittig

Dato : 03-10-01 21:13

> [...]
> jeg bare have adressen på næste begivenhed. Så skulle jeg gerne være der.
> Jeg mangler dog stadig et par ordentlige støvler i HERRE størrelse 44.

Nåh-ja, det er nu osse synd for dig. Vi kom ikke afsted igår pga. for meget
arbejde, men idag smuttede vi til Fjerritslev, det er også ne rigtig fed
bane, lige efter min smag. Det blev nu en dyr tur! Min forgaffel smed al
olien ud i bunden af traileren, og på vej hjem blev både Ole og jeg
fotograferet af en af de der lusepustere i kassebiler.
Ole leverede dagens grin da han spurgte: "Tror du de så at vi havde trailere
med?".
(Den er kun morsom hvis man har set vores trailere, men for uindviede kan
jeg afsløre at de er RET lette at få øje på, for de er KÆMPE!

Rittig

Fra : Morten Christensen

Dato : 30-09-01 21:49

"Steen D. Pedersen" <sdp@mailme.dk> wrote in message

> Samme historie da han skulle på skadestuen til PT-ræset. Jeg tror han har
> fået et lunt øje til en sygeplejerske. Han talte ihvertfald ikke om andet
> hele turen tilbage

Hmm, jo, det var vist noget med, at de havde en ny samarit med, deroppe
iLøgstør.
Efter hvad jeg kan huske, så er data'ene:
22-Skive-stille

--
Have a good ride :)

Morten, Københavnstrup