Musik til salsa ?
Fra : Borge Rahbech Jensen

Dato : 23-09-01 09:55

Hej alle sammen.

Jeg er 40 år og er begyndt at gå til salsa for begyndere to timer hver
torsdag. Det begyndte jeg med for to uger siden som helt ny begynder.

Desværre mangler jeg meget den nødvendige rytmesans, så jeg mangler noget
musik, jeg kan øve mig til hjemme både for at øve trinnene og opøve evnen
til at høre musikkens "taktslag", således jeg har en chance for at få
trinnene til at passe til musikken. Jeg håber, I forstår, hvad jeg mener.

Spørgsmålet til denne gruppe er nu, om I kan anbefale mig noget musik til
det beskrevne formål og evt. fortælle mig, hvor det kan købes enten på
internettet eller i Århus eller Randers.

Med venlig hilsen

Børge

Fra : Rick Madsen

Dato : 23-09-01 11:44

Borge Rahbech Jensen skrev:

> [...]
> det beskrevne formål og evt. fortælle mig, hvor det kan købes enten på
> internettet eller i Århus eller Randers.

Jeg insisterer på at du gør dig bekendt med Ruben Blades (korrekt
udtale: "rruven vlades"). Her findes nogle korte anmeldelser af nogle af
hans udgivelser: http://www.amherst.edu/~dshender/ruben.html

hvm
--
Edward Woodward as Lieutenant Harry Morant in the 1980 movie
'Breaker Morant' about a 1901 court martial during the Boer war:

      "It's a new kind of war, George.
      It's a new war for a new century."

Fra : Borge Rahbech Jensen

Dato : 23-09-01 15:59

d. 23/09/01 12:44 skrev Rick Madsen på hvm@mail.uni2.dk i artiklen
3BADBCFF.5AEE@mail.uni2.dk:

> Jeg insisterer på at du gør dig bekendt med Ruben Blades (korrekt
> udtale: "rruven vlades"). Her findes nogle korte anmeldelser af nogle af
> hans udgivelser: http://www.amherst.edu/~dshender/ruben.html

Ok, jeg skal prøve at se på det.

Med venlig hilsen

Børge